جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

تجهیز سازمان انتقال خون لارستان به امکانات جدید

سازمان انتقال خون لارستان به همت نیک اندیش این شهرستان به تجهیزات مدرن مجهز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت لارستان، یک عدد…

  1. سازمان انتقال خون لارستان به همت نیک اندیش این شهرستان به تجهیزات مدرن مجهز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت لارستان، یک عدد دستگاه سل کانتر Mindray Bc 3000، به انضمام یک عدد دستگاه UPS 1KV و محلول های مصرفی دستگاه برای سازمان انتقال خون لارستان خریداری شد.

این دستگاه بر طبق پیش فاکتور پیوستی به مبلغ  بیست و شش میلیون تومان جهت مرکز بیماران تالاسمی، و دستگاه UPS 1KV و محلول های مصرفی دستگاه جمعا به مبلغ ۲۹میلیون تومان توسط خیر نیک اندیش حاج یونس راستی لاری خریداری و جهت بخش تالاسمی بیمارستان امام رضا (ع) لار که محل ساختمان ان در ضمیمه انتقال خون لارستان است .

سازمان انتقال خون همچنین نوید خرید یک عدد یخچال بانک خون به ارزش ۱۰۰میلیون ریال را توسط حاج یونس راستی لاری به همشهریان لارستانی داده است.

با امید به این که این سازمان با تجهیزات تازه خریداری شده، همچون گذشته در خدمت بیماران و مصرف کنندگان خونی بوده و مردم عزیز شهرمان همیشه از امکانات پزشکی بهرمند شوند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تجهیز سازمان انتقال خون لارستان به امکانات جدید”

  1. هنگامه گفت:

    اي کاش مسوولين بفکر استقلال و ارتقاي سازمان انتقال خون لارستان بودند ،انتقال خون لارستان قسمتي از شمال هرمزگان و جنوب فارس را تحت پوشش دلرد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین