پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندار ویژه لارستان خواستار شد

تأمین و تجهیز ارگان های امنیتی لارستان

میلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه به دلیل بحث قاچاق کالا و ورود اتباع بیگانه از مسیر این شهرستان به عنوان دروازه ورودی استان پهناور فارس، باعث شده تا عوامل سپاه و نیروی انتظامی به طور مستمر در حال برخورد با آن باشند، گفت: به همین دلیل شهرستان لارستان نیازمند توجه بیشتر در بُعد تأمین نیرو و امکانات است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه به دلیل بحث قاچاق کالا و ورود اتباع بیگانه از مسیر این شهرستان به عنوان دروازه ورودی استان پهناور فارس، باعث شده تا عوامل سپاه و نیروی انتظامی به طور مستمر در حال برخورد با آن باشند، گفت: به همین دلیل شهرستان لارستان نیازمند توجه بیشتر در بُعد تأمین نیرو و امکانات است.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در مراسم یادواره شهدای نظم و امنیت این شهرستان، اظهار داشت: لارستان وسیع ترین شهرستان استان فارس است اما علی رغم پیچیدگی های خاص موجود در این شهرستان یک وحدت مثال زدنی بین شیعه و سنی حاکم است.

وی با ابراز خرسندی از همراهی مسئوولان کشوری و لشکری با وحدت عمل مردم در لارستان متناسب با فرهنگ غنی آنها، افزود: هرچند لارستان در زمره اهداف افراد تکفیری قلمداد می شود اما خوشبختانه به این وحدت و همگرایی خللی وارد نشده است.

فرماندار ویژه لارستان تأکید کرد: امروز اگر از وحدت در لارستان در سطح استان و کشور صحبت می شود باید به آرمان های شهدا نیز جامه عمل بپوشانیم زیرا این وحدت باعث شده تا اگر ایراداتی مشاهده وجود دارد بتوان در سایه وحدت براحتی با مشکلات روبرو شد.

رئیس شورای تأمین لارستان با اشاره به آسیب ناهنجاری های بیرونی بر پیکره این شهرستان، تصریح کرد: باتوجه به بحث قاچاق کالا و ورود اتباع بیگانه از مسیر لارستان به عنوان دروازه ورودی استان پهناور فارس، باعث شده تا عوامل سپاه و نیروی انتظامی به طور مستمر در حال برخورد با آن باشند که به همین دلیل نیازمند تجهیز بیشتر شهرستان لارستان به نیرو و امکانات است تا با توجه به آرمان های شهدا بتوان بهتر با این مقوله ها برخورد کرد.

حسنی با تقدیر از تلاش های پرسنل نیروی انتظامی لارستان برای برقراری نظم و امنیت، گفت: جامعه هدف نیروی انتظامی که مردم و خانواده های آنها هستند باید به گونه ای عمل کنند که هم به قانون عمل شود و هم رضایت مردم نیز جلب شود و نباید اقدامات نیروی انتظامی مبتنی بر خشونت باشد که نارضایتی عمومی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش میلاد لارستان؛ سخنرانی فرمانده انتظامی لارستان، امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان، ذکر خاطره توسط همرزم شهید اسماعیل دخت، شعرخوانی دختر شهید ساریخانی، پخش نماهنگ شهدا و تجلیل از خانواده های شهدای نظم و امنیت از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم از تمثال شهید ساریخانی و تابلو کلانتری ۱۱ شهرجدید لار با حضور سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس رونمایی شد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین