جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

استقرار نمایندگی 3 اداره در بخش اوز

مرکز خدمات کشاورزی، نمایندگی های دامپزشکی و ثبت اسناد با حمایت مردمی در اوز مستقر می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز؛ به دعوت بخشداری و…

مرکز خدمات کشاورزی، نمایندگی های دامپزشکی و ثبت اسناد با حمایت مردمی در اوز مستقر می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز؛ به دعوت بخشداری و شورای اسلامی شهر اوز با حضور قاسمی معاون مدیرکل و رئیس جهاد کشاورزی لارستان و دکتر محجوب رئیس دامپزشکی لارستان جلسه ای امروز ۴ تیر، در بخشداری اوز برگزار شد.

آتش فراز بخشدار اوز گفت: با همکاری مشترک نماینده مجلس ، فرمانداری، بخشداری و شورای شهر نمایندگی هلال احمر به شعبه در جه ۳ ارتقا یافته و امکان استقرار مرکز خدمات و ترویج کشاورزی، نمایندگی دامپزشکی و منابع طبیعی و نمایندگی ثبت اسناد و املاک در اوز وجود دارد.

جعفر راستگو رئیس شورای اسلامی شهر نیز گفت: شورای شهر برای استقرار دادگاه و ثبت اسناد و املاک پیگیری کرده است که برای استقرار نمایندگی ثبت اسناد باید برای مکان و خودرو اقدام گردد.

مهندس قاسمی مدیر جهاد کشاورزی لارستان گفت: بر خلاف نظر موجود لارستان یکی از قطب های کشاورزی در استان است و از نظر محصولاتی مانند کنجد، پنبه، خرما، مرکبات، مرغ سفید و … دراستان شاخص و مطرح است.

وی افزود: اوز از نظر سطح زیر کشت زراعت و باغ با برخی شهرستان ها قابل مقایسه است. بخش های دامپزشکی، منابع طبیعی، تعاون روستایی و امور عشایر زیر مجموعه جهاد کشاورزی هستند و با توجه به نظر مساعد مدیرکل جهاد کشاورزی استان در صورت تامین مکان امکان استقرار مرکز خدمات کشاوری و نمایندگی دامپزشکی و منابع طبیعی در یک ساختمان واحد وجود دارد.

این مراکز علاوه بر این که رابط مردم با مدیریت جهادکشاورزی هستند در زمینه آموزش و پیشگیری از آسیب های نباتات، کشتزارها، ارائه خدمات و امکانات موثر خواهند بود. وی از آمادگی اعزام نیرو برای مرکز خدمات کشاورزی در صورت تامین مکان خبر داد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “استقرار نمایندگی 3 اداره در بخش اوز”

  1. اوزی گفت:

    اینشاالا. این. ادارات. به. زودی. به. اداره. کامل. تبدیل. میشوند. وذمینه. ارتقای بخش بزرگ اوز. که. در حد. یک. شهرستلان می باشد. فراهم. شود

  2. احسان گفت:

    ليست ادارات کل شهرستان جيرفت با نام جنوب کرمان ،که هم اکنون شهرستانهايي زيرمجموعه ي اين ادارات کل ،شهرستانهايي هستند که قبلا جز جيرفت بوده اند،همانند منوجان،کهنوج و..
    http://jiroftii.blogfa.com/post-391.aspx

  3. لارستانی گفت:

    به زودی بخش. بزرگ. اوز. به. شهرستان. ارتقا. پیدا. می. کند. جا. دارد لار هم. مانند. جیرفت. در فکر. افزایش. ادارات کل. باشند. تا در اینده. به. استان. ارتقا. پیدا نماید

  4. لاری گفت:

    صادقانه می. گویم که. اوز. استحقاق. داشتن. همه. ادارجات. را. دارد واگر. تاکنون کمبودی در این باره. داشته. کوتاهی. شده. است. من سالها در اوز. کارمند. بوده ام واقعا. از خیلی از شهرستانها. بزرگتر. وروشن تراست. به. امید. اینکه. ارتقا. پیدا. کند. اوزیها. خود. را جزیی از. لارستان. بزرگ. می دانند ودر اینده همراه. با. سیایر. شهرستانهای اطراف. مثل. خنج. گراش. مهر. لامرد. واوز. جزیی از استان. لارستان. قرار می. گیرند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین