شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز عملیات نصب نیوجرسی مفصلی در ورودی‌های شهر لار

شروع عملیات اجرایی نصب جداکننده‌های مفصلی (نیوجرسی) در ورودی‌های شهر لار به همت اداره راه و شهرسازی لار صورت گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل…

شروع عملیات اجرایی نصب جداکننده‌های مفصلی (نیوجرسی) در ورودی‌های شهر لار به همت اداره راه و شهرسازی لار صورت گرفت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، شروع عملیات اجرایی نصب جداکننده‌های مفصلی (نیوجرسی) در ورودی‌های شهر لار به همت اداره راه و شهرسازی لار صورت گرفت.

علی‌اکبر طالبی معاونت مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی لار با بیان اینکه نصب این نیوجرسی‌های بتنی تأثیرگذاری بسیار مناسبی را در هنگام بروز حادثه و کاهش شدت آن به همراه دارد، گفت: در این راستا جهت ارتقای ایمنی و ضریب امنیت ترافیک عبوری از محورهای چهارخطهٔ لار – جهرم و لار – بستک اجرای جداکننده‌های بتنی مفصلی در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: این جداکننده‌ها با استانداردهای روز ایمنی جاده‌ای ساخته شده و نقش آن در کاهش خطرات ناشی از خودروهای عبوری از روبرو بسیار مهم خواهد بود.

طالبی با اشاره بر اینکه در محور لار – جهرم ۱۱ کیلومتر از نقاط حساس در حدفاصل لار تا دهکویه و در محور لار – بستک به طول ۳ کیلومتر از این نیوجرسی‌ها نصب خواهد شد، افزود: پیش از این نیز در ورودی لار از سمت لطیفی این نیوجرسی‌ها نصب شده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آغاز عملیات نصب نیوجرسی مفصلی در ورودی‌های شهر لار”

  1. ناشناس گفت:

    اینکار باعث میشه که حیوانات از بین دو جاده نتواند جابجا بشند و این امر باعث از بین رفتن حیوانات میشه کاری که خیلی وقته بخاطر حفظ حیوانات اجرا نمیکنند و ما فقط داریم راهی رو میریم که اونا به نتیجه رسیدن اشتباه بوده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین