یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

عملیات قیرپاشی و آسفالت گردنه ی نارنجی لار کلید خورد+تصاویر

عملیات قیر پاشی و آسفالت گردنه صعب‌العبور نارنجی لارستان کلید خورد.به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان…

عملیات قیر پاشی و آسفالت گردنه صعب‌العبور نارنجی لارستان کلید خورد.به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در این خصوص اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی گردنه صعب العبور نارنجی که در محور – جهرم واقع شده ، کاهش سرعت وسایل نقلیه اعم از سبک و سنگین به ویژه در سمت سربالایی بوده که محدودیت دید را به همراه دارد .

وی ادامه داد : هم اکنون با تعریف این پروژه ۴ خطه و تکمیل آن نیز تمامی خطرات موجود ، به میزان زیادی کاهش خواهد یافت.

 

باقری فرد افزود : ارتفاع ۴۲ متری خاکبرداری این گردنه سرعت عملکرد را به میزان زیادی برای پیمانکار کاهش داده بود و علی رغم تعدد زیاد ماشین آلات در این پروژه یکی از دلایل پیش روی کُند این پروژه حجم خاکبرداری بیش از یک میلیون متر مکعبی بوده است .

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان با توجه به شروع عملیات قیرپاشی و آسفالت در این پروژه ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی دقیق صورت گرفته می توان شاهد اتمام یکی دیگر از پروژه هایی باشیم که همواره از مطالبات به حق مردم منطقه به شمار می آید.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “عملیات قیرپاشی و آسفالت گردنه ی نارنجی لار کلید خورد+تصاویر”

  1. محسن لار گفت:

    خداقوت

  2. اوزی گفت:

    باند. دوم. جاده. اوز. گراش. باید. اسفالت. شود. سالهاست. به. امان. خدا. رها. شده است. مردم. در مضیقه. هستند. اداره کل. راه. لارستان به. فکر. همه. مردم. باشسد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین