پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

۳۵۰۰ نوآموز در لارستان سنجش سلامت میشوند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لارستان بینی کرد که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نوآموز در طرح سنجش سلامت شرکت کنند. جعفر حمیدی  در گفت‌و‌گو با میلاد لارستان…

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لارستان بینی کرد که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نوآموز در طرح سنجش سلامت شرکت کنند. جعفر حمیدی  در گفت‌و‌گو با میلاد لارستان از آغاز سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مراکز پیش‌دبستانی و دبستان از چهارم تیرماه خبر داد و اظهار داشت: تمام خانواده‌هایی که فرزند ۶ ساله دارند، در زمان مراجعه به مدارس برای ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی، جهت سنجش سلامت به پایگاه سنجش معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه هزینه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان ۲۰ هزار تومان است، افزود: این طرح با هدف سنجش سلامت نوآموزان در ابعاد مختلف از جمله جسمی، شنوایی، بینایی و شناسایی ناتوانی‌ها و اختلالات یادگیری و مشکلات رفتاری اجرا می‌شود. معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لارستان تصریح کرد: چنانچه در سنجش سلامت نوآموز مشکل خاصی نداشت، روند ثبت‌نام ادامه خواهد یافت و اگر سنجش سلامت نوآموز دارای ابهام باشد، برای ارزیابی مجدد به بخش تخصصی ارجاع می‌شود که انجام این تست‌ها نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

این مقام مسؤول بیان کرد: در راستای اجرای این طرح مراکز بهداشت شهرستان‌ها با ارائه خدمات پزشکی و مراقبت‌های دوره‌ای و نیز ارائه آموزش‌های بهداشتی به نوآموزان و والدین با پایگاه‌های سنجش سلامت همکاری لازم را خواهند داشت.

حمیدی ادامه داد: پایگاه سنجش سلامت در شهرهای بنارویه، درز و سایبان و عمادشهر مستقر و پایگاه شهرهای لار، خور، لطیفی و حومه نیز در محل دبستان زینبیه (س) واقع در شهر قدیم مستقر است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین