یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
خطاب اصلی به میراث فرهنگی لارستان:

مسئولین جهت غنای تنها برنامه لارستان در تقویم گردشگری فارس چه کرده اند؟!

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: فارس اولین استانی است که در سال ۹۶ به صورت پایلوت تقویم گردشگری را اجرا خواهد کرد و همه طرح های گردشگری…

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: فارس اولین استانی است که در سال ۹۶ به صورت پایلوت تقویم گردشگری را اجرا خواهد کرد و همه طرح های گردشگری باید در چارچوب این تقویم ارائه شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از استانداري فارس، شاپور رستمي با بيان اين كه تقويم گردشگري فارس با ۳۶ برنامه، مصوب شوراي برنامه ريزي و توسعه استان است، اظهار داشت: به دليل كامل نبودن زيرساخت هاي گردشگري بايد برنامه ريزي به گونه اي صورت گيرد كه طرح هاي مختلف با يكديگر همپوشاني نداشته باشند و به شكل مطلوبي اجرا شوند.

رستمي با اشاره به اين كه اولين الزام براي ارائه طرح هاي گردشگري در استان فارس، وجود پيوست اشتغال است، اظهار داشت: وعده هاي مديران استان در حوزه گردشگري را به صورت دقيق پيگيري مي كنيم تا محقق شود.

وي همچنين خواستار تعيين جايگاه استان فارس در حوزه بوم گردي شد و گفت: همه شرايط براي توسعه اين بخش فراهم است و مديران مرتبط با اين بخش بايد تلاش خود را مضاعف كنند.

یادآور می شود در خرداد۹۶ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ضمن بیان  تدوین تقویم رویدادهای گردشگری سال ۹۶ استان فارس در سه سطح بین‌المللی، ملی و استانی از گنجانده شدن جشنواره نانهای سنتی لارستان در برنامه های گردشگری فارس خبر داده بود.

حال مسئولین میراث فرهنگی و گردشگری لارستان باید پاسخ دهند در این خصوص چه کرده اند؟

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین