یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

به زودی فاز اول مجموعه ورزشی محبی گراش به بهره برداری می رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با پیگیری های رییس اداره ورزش و جوانان گراش و تامین اعتبار لازم، به زودی فاز اول مجموعه ورزشی محبی این شهرستان تکمیل…

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با پیگیری های رییس اداره ورزش و جوانان گراش و تامین اعتبار لازم، به زودی فاز اول مجموعه ورزشی محبی این شهرستان تکمیل و و با حضور استاندار فارس و دیگر مسوولان در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، حیدرعلی کامیاب در بازدید از مجموعه ورزشی محبی این شهرستان اظهار داشت: این مجموعه ورزشی توسط دکتر زین العابدین محبی؛ خیر نیک اندیش شهرستان گراش تا ۷۵ درصد کار عملیاتی آن انجام شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر محبی و اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد تا ادامه تکمیل این مجموعه ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان استان فارس واگذار شود که این اداره کل نیز با تامین اعتبار حدود ۱۵ میلیارد ریال مراحل تکمیل فاز اول این مجموعه را آغاز کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن بازدید از نقاط مختلف این مجموعه افزود: مجموعه ورزشی چند منظوره محبی شهرستان گراش یکی از مجموعه های زیبا و منحصر به فرد در جنوب استان است که قابلیت میزبانی رقابت های مختلف قهرمانی کشور را دارد.

کامیاب در پایان تاکید کرد: امیدواریم با سرعت بخشیدن به مراحل عملیاتی مجموعه ورزشی محبی گراش، فاز اول این مجموعه را در هفته دولت امسال افتتاح کنیم تا علاقمندان به ورزش این شهرستان بتوانند از آن استفاده کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین