پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

تیم «وحدت خور» مقام سوم فارس را بدست آورد

مسابقات هندبال نونهالان دختر استان فارس با حضور شش تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم‌های شیراز، فیروزآباد و وحدت خور لار مقام‌های اول تا سوم را بدست…

مسابقات هندبال نونهالان دختر استان فارس با حضور شش تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم‌های شیراز، فیروزآباد و وحدت خور لار مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مریم طهرانی نایب رئیس هیات هندبال استان فارس گفت: چندسالی بود که در هندبال بانوان خلا ایجاد شده بود، اما با توجه و تاکید هیات هندبال استان فارس مبنی بر توجه و رسیدگی به هندبال بانوان خوشبختانه خون تازه‌ای در رگ‌های این رشته ورزشی در فارس به جریان افتاده است.

طهرانی در پایان با اشاره به توانمندی بانوان هندبالیست فارس از حضور شهید چمران لارستان در باشگاههای آسیا و دو تیم از این استان در لیگ برتر و دو تیم در لیگ‌های دسته یک و دسته دو کشور خبر داد و افزود: هیچ استانی در حال حاضر به اندازه‌ی فارس در هندبال بانوان پتانسیل و قدرت ندارد و مسولان ورزش فارس باید قدر این داشته‌ها را بدانند چرا که هندبال بانوان پس از سال‌ها ورزش فارس را آسیایی کرد.

در پایان این رقابت‌ها دو تیم شیراز و فیروزآباد بعنوان نمایندگان استان فارس جواز حضور در مسابقات منطقه هشت کشور را بدست آوردند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین