پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11
در درخواست های مردمی جدید میلاد لارستان بخوانید:

از نقاشی روی دیوارهای شهر تا آخرین وضعیت پارک بانوان

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه…

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است این سامانه بدون هیچ محدودیتی پیامک های شما عزیزان را دریافت نموده و با انجام تصحیحات لازم ویرایشی توسط تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان آن را به سمع ونظر مسئولان می رساند. ضمن آن که  از کاربران گرامی درخواست می شود ارتباط بیشتر با این سامانه داشته باشند بخش دیگری از درخواست های مردمی را در ادامه با هم مرور می کنیم.

۱) لطفا پيگيري بفرماييد علت زياد آمدن قبض برق در لارستان در تيرماه چيست ؟با توجه به اينكه پارسال مصوب شد ماههاي ارديبهشت و خرداد جزء ماه هاي گرم سال براي لارستان محاسبه مي شود. (قابل توجه برق منطقه ای)
۲) چرا با توجه به اخطارهاي وزارت نيرو مبني بر صرفه جويي برق،شبها چراغهاي رنگي خيابانها روشن هستند؛ در صورتی که ضرورتی به روشن بودن آنها نیست.(قابل توجه شهرداری لار)
۳) جلوپمپ بنزين خرمي(شهرقديم) كه قبلا قراربو دپارك محله بشود، در حال حاضر به  محل پارك تريلي و بونكر اوراقي تبدیل شده ، كه منظره بدي را ايجاد كرده. لطفامسولين شهري براي رفع اين كاراقدام كنند.(قابل توجه شهرداری لار)
۴) مدتي است كه روي ديوارهاي شهر جديد بارنگ فشاري نقاشي هايي كشيدمي شودكه هم بي مفهوم بوده و هم براي منظره شهري زننده است. نمونه آن روي آپارتمان نگين ونقره ازطرف شهرقديم . لطفامسولين پي گيري كنند.
۵) مسئولين لطفا فكري بحال پارك بانوان کنید. آخرین وضعیت آن به کجا رسید؟ پشت اداره كل راه وشهرسازي (قابل توجه شهرداری لار)
نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین