جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

وعده مدیرکل ورزش فارس در اتمام پروژه های نیمه تمام لارستان

طی دیدار شورای ورزشی و خیراندیش شهر خور با مدیر کل ورزش و جوانان فارس، درخصوص اتمام پروژه های نیمه تمام قول مساعد داده شد. به گزارش میلاد لارستان؛ طی…

طی دیدار شورای ورزشی و خیراندیش شهر خور با مدیر کل ورزش و جوانان فارس، درخصوص اتمام پروژه های نیمه تمام قول مساعد داده شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی دیداری با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس، رئیس ورزش و جوانان لارستان،شورای ورزشی و خیراندیش ورزش شهر خور به مسائل و مشکلات ورزش خور رسیدگی شد .

در این دیدار طیبی رئیس ورزش و جوانان و آقای اکرمی خیر اندیش و رئیس شورای ورزش خور ضمن تقدیر و تشکر از کامیاب مدیر کل ورزش فارس از توجه و حمایت از ورزش لارستان و بخش خور مهمترین مسائل و مشکلات و همچنین نیازهای ورزش لارستان و شهر خور را بیان نمودند.

همچنین اکرمی خیراندیش شهر خور که در عرضه ورزش خور تلاشهای زیادی نموده از مدیرکل ورزش فارس در خصوص حمایت از خیرین و توجه به ورزش تقدیر و قدردانی نمود و از ادامه فعالیتهای ورزش خور که بزودی با همت خیرین شهر خور در بحث ورزش صورت خواهد گرفت اشاره کرد..

در ادامه از تکمیل و افتتاح سالن ورزشی چند منظوره آقای فولاد چنگ خیر اندیش خور در هفته دولت باحضورومشارکت  آقای کامیاب در این مراسم خبرداد و گفت از اینکه توجه و نگاه مدیر کل ورزش فارس به همه شهر ها و بخشها میباشد و کار آنان را رصد می نمایید قابل تقدیر میباشد و اشاره کرد حمایتهای دولت در کنار بخش خیرین باعث میشود تا خیرین در عرصه ورزش با همت و روحیه مضاعف فعالیت نمایند.

سپس کامیاب ضمن خیر مقدم به مسوولین ورزش لارستان و شهر خور از حضور خیرین در ورزش تشکر نمود و حمایت و همکاری خویش را جهت ادامه کار در حوزه های عمرانی شهر خور و لارستان اعلام نمود که میتوان به مهمترین آنها

تکمیل رختکن استادیوم خور

زیر سازی چمن مصنوعی شهر خور

آسفالت و روشنای استادیوم خور

پیگری جهت جذب اعتبار چمن مصنوعی لار

اختصاص بودجه جهت خرید تجهیزات سرمایشی به لارستان و بخشها

تکمیل خوابگاه شهر لار است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین