شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

راه روستایی احمدمحمودی با مشارکت خیرین ایمن سازی شد

راه روستایی احمد محمودی در فاصله ۷۰ کیلومتری بخش جویم لارستان با مشارکت خیرین ایمن‌سازی شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، راه روستایی احمد محمودی…

راه روستایی احمد محمودی در فاصله ۷۰ کیلومتری بخش جویم لارستان با مشارکت خیرین ایمن‌سازی شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، راه روستایی احمد محمودی که در فاصله ۷۰ کیلومتری بخش جویم لارستان واقع شده است، با مشارکت خیرین ایمن‌سازی شد. مردم این روستا پیش از این از جاده نامناسب برخوردار بودند.

در جلسه‌ای  با حضور خیرین و محمدرضا باقری فرد مدیرکل و قهرمانی رئیس اداره راه و شهرسازی جویم مقرر گردید جاده روستای احمد محمودی به طول ۱۳ کیلومتر ایمن‌سازی و عملیات شانه‌سازی آن آغاز شود که خوشبختانه در حال حاضر شانه‌سازی آن به اتمام رسیده است و در صورت مشارکت خیرین، این اداره کل عملیات تعریض ابنیه فنی و آسفالت آن را در آینده نیز شروع خواهد کرد.

معتمدین، دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای احمد محمودی با حضور در اداره راه و شهرسازی جویم از تلاش‌ها و زحمات ریاست و پرسنل این اداره در ایمن‌سازی محور این روستا تقدیر و تشکر کردند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین