شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سرای زرنگار، خانه فرهنگ اوز شد

سرای مرحوم عبدالله زرنگار یکی از خیران اوزی به عنوان خانه فرهنگ این شهر در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

سرای مرحوم عبدالله زرنگار یکی از خیران اوزی به عنوان خانه فرهنگ این شهر در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا در آیین واگذاری این خانه فرهنگ که معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل ارشاد فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان ننیز حضور داشت، اعلام شد، این سرا که قدمتی ۱۱۰ ساله دارد با همت منصور فقیهی نژاد، داماد مرحوم زرنگار که خود نیز یکی از نیکوکاران اوز است با حفظ اصالت آن در مدت ۱۸ ماه تعمیر و بازسازی شده است.

این خانه پس از تجهیز در قالب تفاهم نامه ای به عنوان خانه فرهنگ در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز گذاشته شده تا انجمن های علمی، فرهنگی و هنری از آن بهره مند شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت: اوز شهری زیباست و در استان فارس یکی از شهرهای شناخته شده در حوزه فرهنگ است. سید هادی حسینی، یک دستگاه خودرو به اداره فرهنگ و ارشاد اوز و به هر یک از انجمن ها های رسمی وابسته به خانه فرهنگ این شهر نیز ۵۰ میلیون ریال و به کانون های مساجد این منطقه ۱۰ میلیون ریال اهدا کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین