جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

قطر و عمان نخستین کشورهای واردکننده فرش جهرم

کارآفرین موفق جهرمی با راه اندازی کارگاه متمرکز قالی بافی به یکی از الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی استان فارس تبدیل شده و امروز فرش های بافته شده در کارگاهش راهی…

کارآفرین موفق جهرمی با راه اندازی کارگاه متمرکز قالی بافی به یکی از الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی استان فارس تبدیل شده و امروز فرش های بافته شده در کارگاهش راهی کشورهای حاشیه خلیج فارس، قطر و عمان، می شود.

این روزها در استان فارس اگر پای درد دل تولیدکنندگان بنشینی صحبت از گره های کوری است که در کار تولید افتاده، گره هایی که نه تنها کمر تولید را شکسته بلکه رونق اشتغال را نیز از این استان گرفته است. در میان همه این ناملایمتی ها در شهرستان جهرم بانویی با همت و اراده به همراه ۳۵ تن از بانوان جهرمی تلاش دارند با گره زدن نخ های رنگی به دار قالی گوشه ای از گره تولید را باز کنند. اینان گره بر گره می زنند تا گره خود و شهرشان را باز کنند، دفتین بر سر ترنج ها و رج ها می کوبند تا رنگ زندگی را منعکس کنند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم الهه موسوی، کارآفرین موفق جهرمی است که با راه اندازی کارگاه متمرکز قالی بافی به یکی از الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی استان فارس تبدیل شده و امروز فرش های بافته شده در کارگاهش راهی کشورهای حاشیه خلیج فارس، قطر و عمان، می شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “قطر و عمان نخستین کشورهای واردکننده فرش جهرم”

  1. a گفت:

    این خبر چه ربطی به لار داره. مگه این سایت مختص لارستان نیست؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین