پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

سمپاد تا یکشنبه آماده مشاوره داوطلبان کنکور، مشاوره آموزش و پرورش تا پایان امروز

دو پایگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور در لار آماده ارائه هر نوع مشاوره در این خصوص شده است. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و…

دو پایگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور در لار آماده ارائه هر نوع مشاوره در این خصوص شده است. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان با قرار گرفتن در روزهای مهم انتخاب رشته های دانشگاهی و حساسیت داوطلبین و خانواده های آنها در امر انتخاب صحیح و دقیق رشته ها و دانشگاه های مورد علاقه خود بر اساس رتبه های کسب شده   کارشناسی مشاوره مدیریت آموزش و پرورش لارستان با استفاده از اساتید مجرب در این زمینه، پایگاه مشاوره انتخاب رشته در محل ساختمان آموزشی غدیر دایر نموده و تا پایان امروز  آماده مشاوره دادن به داوطلبین خواهد بود.

همچنین به همت انجمن فارغ‌التحصیلان سمپاد لارستان، طبق معمول سنوات قبل در محل مجموعه فرهنگی مذهبی قمر بنی هاشم (ع) (واقع در فلکه امام خمینی، پشت مجتمع دانش) و دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی ( تیزهوشان ) پایگاه مشاوره معرفی و انتخاب رشته دایر شده است که این انجمن نیز تا پایان روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه صبح و عصر پذیرای داوطلبین خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین