چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جنگ بیولوژیک،حربه جدید آمریکا برای نابودی یمنی‌ها

پایگاه خبری «النجم الثاقب» نوشت:  گسترش شیوع وبا و مننژیت در یمن حربه آمریکا و مزدورانش است که در عملیات نظامی علیه ملت بی پناه یمن به بن بست رسیدند….

پایگاه خبری «النجم الثاقب» نوشت:  گسترش شیوع وبا و مننژیت در یمن حربه آمریکا و مزدورانش است که در عملیات نظامی علیه ملت بی پناه یمن به بن بست رسیدند.

بنا بر گزارش این پایگاه خبری،  از هر۱۰ کودک یمنی هشت نفر آنها دچار سوء تغذیه است. جنگ یمن بیش از سه میلیون نفر را وادار به ترک خانه‌هایشان و مواجهه با مشکلات روزمره و جستجو برای یافتن غذا کرده است.

بر اساس گزارش این پایگاه اطلاع رسانی این آمریکاست که جنگ در یمن را مدیریت می‌کند و از طریق انعقاد معاملات تسلیحاتی با شیخ نشین‌ها به دنبال احیای اقتصاد مرده خویش است.

دولت آمریکا به این نتیجه رسیده که  عملیات نظامی در یمن به بن بست رسیده و به همین دلیل در اقدامی غیرانسانی، جنگی غیراخلاقی علیه ملت یمن به راه انداخته است.

 

 

  • شماره حساب ریالی ۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی، ملت، تجارت، صادرات، رفاه، مسکن، دی، سپه و شهر در سراسر کشور برای جمع آوری کمک های نقدی هموطنان نوع دوست کشورمان به مردم آسیب دیده یمن
  • شماره حساب ارزی ۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملت و شماره حساب ۷۰۲۰۷۰ نزد بانک ملی به ترتیب برای دریافت کمک های ارزی یورو و دلاری هموطنان
نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین