جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اعزام 60 دانشجو در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم لارستان

مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان از اعزام ۶۰ دانشجوی جهادگر در قالب ۳ گروه اردوی جهادی به مناطق محروم روستای درز و سایبان این شهرستان خبر داد. علیرضا پیرمراد در…

مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان از اعزام ۶۰ دانشجوی جهادگر در قالب ۳ گروه اردوی جهادی به مناطق محروم روستای درز و سایبان این شهرستان خبر داد.

علیرضا پیرمراد در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان؛ با اشاره به تأثیرات مادی و معنوی و همچنین برکات فردی و اجتماعی اردوهای جهادی بر روحیه افراد جامعه اظهار داشت: این اردوها می تواند راه مبارزه با نفس و تقویت روحیه نوع دوستی و کمک به محرومان را تقویت کند.

وی با اشاره به اعزام گروه های دانشجویی به اردوهای جهادی تابستانه، افزود: بطور همزمان تیم دانشجویی به اردوی جهادی به مناطق محروم لارستان اعزام خواهند شد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان تصریح کرد: اردوی جهادی دانشجویی تابستان ۹۶ از ۹ تا ۱۷ شهریور ماه با شعار «جهادی می سازیم تا ساخته شویم» در روستا درز و سایبان از توابع بخش مرکزی لارستان اجرا می شود.

این مسئوول ادامه داد: اردوی جهادی تابستانی امسال در قالب سه تیم شهید عسکریزاده، حضرت رقیه(س) و حضرت زینب(س) با گرامیداشت یاد و خاطره جهادگر شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور ۶۰ نفر از دانشجویان تشکیل شده است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان با بیان اینکه این گروه ها در قالب اردوهای جهادی اقدام به ارائه فعالیت های خدماتی، عمرانی، پزشکی و فرهنگی می کنند، یادآور شد: علاقمندان و جهادگران می توانند برای تکمیل کادر و همکاری در کارهای خوشنویسی و خطاطی، برق کشی و لوله کشی در این اردوی جهادی و خداپسندانه شرکت کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین