پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

مراجعه متقاضیان جنوب کشور به مجتمع آموزشی رانندگی لارستان

معاون استاندارو فرماندار ویژه لارستان از مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معانت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی به…

معاون استاندارو فرماندار ویژه لارستان از مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معانت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی به اتفاق معاون سیاسی فرمانداری و سرهنگ دیندارلو فرماندهی انتظامی لارستان از مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان بازدید کرد.

فرماندار ویژه لارستان ،ضمن بازديد از محل برگزاري آزمون مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان ، درنشستي كه با مدیر و جانشین مجتمع داشت، به بررسي مسائل ومشكلات اين مرکز پرداخت.

در این نشست هدایت عزيزپور مدیر مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان ،در سخنانی اظهار داشت: این مجتمع در طول هفته اقدام به ثبت نام از متقاضیان اخذ گواهینامه پایه یکم و دوم ، موتور سیکلت و آموزش عملی تپه و شهری می نماید. و در روزهای سه شنبه هر هفته نیز از۵ تا ۱۰ صبح آزمون گواهینامه پايه يكم و دوم تپه و شهري از ۲۵۰ متقاضی توسط فرماندهی،جانشین و یکی از افسران کارشناس پليس راهور شهرستان اخذ می گردد.

وي ادامه داد: بیشتر متقاضیان از استانهای همجوار همچون هرمزگان ، بوشهر و شهرستانهای استان فارس می باشند که جهت اخذ گواهینامه پایه یکم به این مجتمع مراجعه می نمایند.

در ادامه معاون استاندارو فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی از مدیر مجتمع، کادر اداری ، مربیان و فرماندهی پلیس راهور شهرستان که خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه می نمایند؛ تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع در زمینه کلاسهای آموزش تئوری و عملی رانندگی و صدور گواهینامه پایه یکم و دوم و موتور سیکلت و گواهینامه ویژه رسما” فعالیت می کند.

اضافه می گردد که در این مجتمع ۱۰ نفر مربی آموزش و ۱۲ نفر کادر اداری مشغول به کار هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین