پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

حضور 2 بازیکن لهستانی در تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان

سرپرست تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان گفت: این تیم برای حضوری مقتدرانه در مسابقات آسیایی اقدام به جذب ۲ بازیکن از کشور لهستان کرده است. به گزارش میلاد لارستان،…

سرپرست تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان گفت: این تیم برای حضوری مقتدرانه در مسابقات آسیایی اقدام به جذب ۲ بازیکن از کشور لهستان کرده است.

به گزارش میلاد لارستان، فاطمه کاملی از جذب ۲ بازیکن از کشور لهستان برای تیم شهید چمران  لارستان خبر داد و اظهار داشت: در پی قهرمانی مقتدرانه و غرورآفرین تیم لارستان در فصل اخیر لیگ برتر بانوان کشور، این تیم به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه با نظر مساعد مسعود راستی لاری مدیر عامل تیم شهید چمران لارستان و برای حضور هر چه قوی‌تر در مسابقات آسیایی ۲ بازیکن خارجی جذب تیم شد، افزود: برای کسب بالاترین افتخار برای ایران، بهترین بازیکنان کشور طی فراخوانی در هفته‌های گذشته از سوی خانم شافعیان سرمربی تیم شهید چمران لارستان به این تیم کمک می‌کنند.

سرپرست تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان تصریح کرد: در لیست ارسالی به فدراسیون هندبال ج.ا.ایران قرار است این تیم با حضور ۱۸ بازیکن به همراه ۴ نفر کادر فنی در این مسابقات شرکت کند.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان این روزها زیر نظر مربی فدراسیون و تیم ملی کشورمان نشمین شافعیان خود را جهت حضور در مسابقات آسیایی که قرار است از ۳۰ شهریور ماه در کشور ازبکستان برگزار شود، آماده می‌کند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین