جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

همتی که می طلبد؛لزوم ایجاد فروشگاه دائمی محصولات تولیدی لارستان بزرگ

شاید یکی از مباحثی که چندین بار مورد اشاره قرار گرفته ولی توجهی به آن نشده ، مقوله ” ایجاد فروشگاه دائمی عمده و خرده فروشی مخصوص عرضه کالای تولیدات…

شاید یکی از مباحثی که چندین بار مورد اشاره قرار گرفته ولی توجهی به آن نشده ، مقوله ” ایجاد فروشگاه دائمی عمده و خرده فروشی مخصوص عرضه کالای تولیدات لارستانی در سطح شهر و نیز جنوب فارس و حتی کشورهای همسایه(با توجه به حضور تعداد زیادی از لارستانی ها در خلیج فارس)”  می باشد. ایده ای که اگر عملیاتی شود می تواند منجر به رونق مناسب به توسعه کالاهای لارستانی و بالتبع آن توسعه منطقه گردد.

اصولاً یکی از مواردی که در بسیاری شهرهای کشور وجود داشته و نوع رسمی آن در منطقه تجارت خیز و البته تولید محور لارستان دیده نمیشود؛ هایپر و یا همان فروشگاه های زنجیره ای  آن هم از نوع بومی آن است. اگرچه برخی فروشگاه های زنجیره ای اخیرا در منطقه افتتاح شده اند، اما رویکرد آنها تنها عرضه محصولات تولیدی سایر مراکز کشور و در بسیاری اوقات عرضه محصولات خارجی است. اما نگرش اقتصاد مقاومتی، نگاه به عرضه محصولات داخلی را پراهمیت تر می سازد.

شاید بد نباشد در این میان برخی محصولات بومی که می توانند در یک فروشگاه هایپرمارکت کالاهای لارستانی جمع آوری گردند را با هم مرور کنیم.(در این خصوص در آینده ای نزدیک سعی داریم که محصولات تمام منطقه لارستان، خنج و گراش را جهت کاربران عزیز معرفی نماییم).

محصولات فوق فقط بخشی از تولیدات منطقه است. شما هم تولیداتان را بفرستید

 

با توجه به  گستردگی منطقه لارستان بزرگ و ارتباط تنگاتنگ آن با بخش هایی  از هرمزگان و نیز بخش های مرکزی فارس و از سوی دیگر با کشورهای خلیج نشین، می توان با سرمایه گذاری مناسب و خوش فکری در این زمینه علاوه بر ایجاد تجارتی سالم در منطقه و ایجاد یک فروشگاه زنجیره ای مخصوص کالاهای لارستانی(منظور کل لارستان بزرگ و کل کالاهای تولیدی منطقه که شامل کالاها و محصولات سنتی و دست ساز نیز می شود)، در تسهیل خرید و فروش مردم منطقه نیز سهیم بوده و از ویژگی های یک هایپر مناسب در لارستان و اطراف همچون کل کشور بهره برد.

ایجاد شعبه های مختلف در شهرستان های مجاور و مخصوصا کشورهای حاشیه خلیج فارس میتواند بر قدرت خرید این هایپر اثرگذار بوده و تجارت را در کل منطقه توسعه دهد.

راهکارهای عملیاتی این مهم و نیز پیشنهادات خود در این خصوص و از همه مهم تر محصولات و کالاهای لارستانی که می شناسید را براینمان ارسال نمایید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “همتی که می طلبد؛لزوم ایجاد فروشگاه دائمی محصولات تولیدی لارستان بزرگ”

  1. اسحاق گفت:

    چرا مهوه نزاشتید
    در شیراز و در جاده پایگاه مغازه ای وجود دارد که نان رگاگ میفروشه .میزان مهیاوه ای که این مغازه از لار وارد میکنه بیشتر از کل حجم مهوه مصرفی لاره .
    هفت پشت مغازه مشتریه.
    مهوه از محصولات بومی و دارای طرفداران زیادیه .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین