جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پاداش به مشترکین کم مصرف برق کشاورزی لارستان

۱۰ درصد از کل پاداش تخصیصی به مشترکین برق کشاورزی در حوزه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به کشاورزان لارستان اختصاص یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

۱۰ درصد از کل پاداش تخصیصی به مشترکین برق کشاورزی در حوزه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به کشاورزان لارستان اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ امین دامن کشان مدیر توزیع نیروی برق لارستان گفت: از زمان شروع دوره همکاری مشترکین برق کشاورزی تاکنون تعداد ۷۰۶ مشترک برق کشاورزی در سطح شهرستان با امضاء تفاهم نامه همکاری و خاموش کردن چاه‌های خود در ساعات ۱۲ تا ۱۶ موفق به دریافت ۱۱۱ میلیون تومان پاداش همکاری شدند.

وی افزود: علاوه بر این ۳۶۱ مشترک برق کشاورزی دارای کنتورهوشمند شهرستان نیز با قطع خودکار برق در ساعات اوج بار، مبلغ ۷۳ میلیون تومان پاداش دریافت کردند و در صورتحساب برق برایشان لحاظ شده است.

امین دامن کشان بیان کرد: در مجموع پاداش تخصیصی به شهرستان در یک ماه اخیر ۱۸۴ میلیون تومان بوده که ۱۰ درصد از سهم کل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس است.

مدیر توزیع نیروی برق لارستان از کشاورزان درخواست کرد برای مدیریت مصرف آب و برق تا پایان فصل گرما و کاهش پیک مصرف برق این طرح را ادامه دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین