جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
فرماندار ویژه لارستان خطاب به اعضای جدید شورا:

شورای شهر دوره چهارم و پنجم ارتباطشان قطع نباشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه شوراها از دل مردم بیرون آمده اند و خودشان تصمیم گیرنده هستند،افزود: اگر شورای دوره چهارم ارتباط خود را با دوره…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه شوراها از دل مردم بیرون آمده اند و خودشان تصمیم گیرنده هستند،افزود: اگر شورای دوره چهارم ارتباط خود را با دوره پنجم قطع نکنند، یقیناً میراث گرانبهای تجربیات شورای چهارم می تواند در بسیاری از مسائل و موانع و محدودیت هایی که ایجاد شده است، برای شورای پنجم راهگشا و راهبرد جدیدی ایجاد کند تا اقدامات و فعالیت ها با سرعت عملی بیشتری به نتیجه برسد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در مراسم آیین تحلیف شوراهای اسلامی شهرهای لار، لطیفی و خور در سخنانی اظهار داشت: اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا می بایست فرامین مقام رهبری در خصوص وظایف شوراها را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: امروزه در تمامی ارکان جامعه و در انتخابات های مختلف ما شاهدیم که همه توسط مردم رقم می خورد و مردم نقش اساسی و بی بدیلی در تعیین سرنوشت خود و جامعه دارند.

معاون استاندار فارس در ادامه خاطر نشان کرد: در جهان مدرن اقتصادی و جوامع امروزی اگر بخواهند به رفاه اقتصادی و رو به رشد و توسعه اقتصادی برسند، یکی از اصول آن انباشت سرمایه هست،چرا که  اگر انباشت سرمایه انجام نگیرد رشد و توسعه اقتصادی به هیچ وجه صورت نمی پذیرد. در سیستم اداری هم همین است و اگر انباشت تجربه هم نداشته باشیم و هر یک از ما که در مسند مدیریتی قرار می گیریم، باید آن سیستم مدیریتی را از نو شکل بدهیم و دوباره شاهد یک دگرگونی و دوباره کاریها و تازه کاریهایی می شود که تمامی تجربیات گذشتگان نادیده گرفته و آنچه که حاصل می گردد به آن بی توجهی شود.که مـتأسفانه بعضاً درگیر و دار مسائل جناحی و سیاسی که اعتقادم بر این است که اصلاً نباید در سیستم اداری و مدیریتی بینش سیاسی و جناحی لحاظ شود و باعث گردد که این تجربیات نادیده گرفته شود.

 حسنی خطاب به اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا یادآور شد: اگر شورای دوره چهارم ارتباط خود را با دوره پنجم قطع نکنند، یقیناً میراث گرانبهای تجربیات شورای چهارم می تواند در بسیاری از مسائل و موانع و محدودیت هایی که ایجاد شده است، برای شورای پنجم راهگشا و راهبرد جدیدی ایجاد کند تا اقدامات و فعالیت ها با سرعت عملی بیشتری به نتیجه برسد.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش تاکید کرد: شوراها از دل مردم بیرون آمده اند و خودشان تصمیم گیرنده هستند و اصل فلسفه تشکیل شوراها هم این است که دستوری از سلسله مراتب دولتی و مدیریتی نگیرند.لذا شورای پنجم اقدامات خود را در چارچوب قانون و آنچه که به آنها محول شده است؛ مدیریت کنند. اما برای اینکه به انجام کارهای مربوطه به شهر و روستا سرعت بخشیده شود حتماً ارتباط تنگاتنگی با شورای چهارم داشته باشید و ماهیانه در جلسات مختلف با هم بنشینید و تبادل نظر کنند، تا شاهد آبادانی و توسعه و پیشرفت شهر باشیم.

پیش از این نیز حجت السلام موسوی امام جمعه لار به ایراد سخن پرداخت. در ادامه عباس نیک آواز به نمایندگی از شورای اسلامی دوره چهارم شهر لار، حسن طالبی از شورای شهر لطیفی و مهندس باقر زاده از شورای شهر خور هم گزارشی را از عملکرد ۴ ساله خود ارائه کردند.

همچنین محمد مظفری رییس دفتر نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی هم متن پیام دکتر جعفرپور را قرائت کرد. در پایان هم اعضاء شوراهای اسلامی شهرهای لار- لطیفی و خور در پیشگاه قران کریم،سوگند نامه خود را قرائت کردند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین