سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

بازدید مشاور وزیر راه از آزادراه لامرد-پارسیان

مشاور وزیر راه و شهرسازی از آزادراه لامرد-پارسیان بازدید کرد و به بررسی نقشه‌های مسیر و مسائل فنی پروژه پرداخت. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایلنا،  همچنین در جلسه‌ای…

مشاور وزیر راه و شهرسازی از آزادراه لامرد-پارسیان بازدید کرد و به بررسی نقشه‌های مسیر و مسائل فنی پروژه پرداخت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایلنا،  همچنین در جلسه‌ای با حضور میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی و عضو هیئت‌مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، باقری فرد مدیرکل راه‌و‌شهرسازی لارستان، فرماندار لامرد، ، سرمایه‌گذار و تیم مشاور و اجرایی درباره مسائل فنی و تسریع در روند اجرای این پروژه بحث و تبادل نظر شد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد در این خصوص اظهار داشت: این بازدید به منظور بررسی وضعیت اجرایی پروژه و رفع مشکلات احتمالی و ارائه راهکارهای فنی و اجرایی مطابق ضوابط آزادراه‌ها انجام شد و امیدواریم باتوجه به تجهیز کارگاه و استقرار ماشین‌آلات در سه جبهه کاری در طول مسیر نیز شاهد اجرای پروژه مطابق برنامه زمان‌بندی باشیم.

علیرضا راستیار اضافه کرد: معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها به همراه فرماندار لامرد و مدیرکل راه و سازی لارستان از روند اجرایی لاینینگ تونل گردنه شهید باقری در لامرد بازدیدی داشتند و وضعیت پیشرفت این پروژه را مناسب ارزیابی کردند.

وی گفت: تونل گردنه شهید باقری به عنوان بزرگترین تونل جنوب کشور در مرحله تحکیم دیوارها با استفاده از بتن الیافی قرار دارد و امیدواریم قطعه اول لامرد-خنج که تونل هم بخشی از آن است، تا پایان سال‌جاری تکمیل شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین