جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

رئیس مجلس شورای اسلامی فردا به لامرد و مهر سفر میکند؛ ماهیچ، ما نگاه

 رئیس مجلس شورای اسلامی به لامرد و مهر سفر می کند. به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ، با دعوت…

 رئیس مجلس شورای اسلامی به لامرد و مهر سفر می کند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ، با دعوت رسمی دکتر  موسوی نماینده مردم لامرد و مهر، دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی  در صدر هیأتی عالی‌رتبه روز پنج‌شنبه ۷ مهرماه به این حوزه انتخابیه سفر خواهد کرد.

بازدید از برخی پروژه‌های مهم دو شهرستان و نیز سخنرانی عمومی در یادواره بزرگداشت سرداران شهید شهرستان‌های لامرد و مهر ازجمله برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه به منطقه است.

یادآور می شود چندی پیش نیز به دعوت نماینده مردم لامردو مهر دکتر نیکزاد نائب رئیس مجلس به منظور پیگیری پروژه های نیمه تمام شهرستان های لامرد و مهر  و به دعوت نماینده آن منطقه به شهرستان های مذکور سفر نموده و در ادامه نیز طی جلساتی در تهران پیگیر مصوبات سفر مذکور شده بود. اعضای کمیسیون انرژی مجلس نیز طی ماه های گذشته به منطقه لامرد سفر نموده اند.

این در حالی است که از ابتدای دوره نمایندگی جناب حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی کمتر مسئول کشوری چهت رصد میدانی پروژه ها به این منطقه سفر نموده است و یا سفرهای مسئولین در ادامه پیگیری حوادثی  از قبیل سیل و زلزله در منطقه بوده است. بدیهی است بررسی  و بازدید میدانی از پروژه ها، مشکلات موجود و ارائه راهکارهای لازم در این خصوص امری بدیهی بوده که از نگاه نماینده مردم یا مغفول مانده و یا ارزشی برای این امر قائل نیستند. 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “رئیس مجلس شورای اسلامی فردا به لامرد و مهر سفر میکند؛ ماهیچ، ما نگاه”

  1. لارستان مهد تمدن ها گفت:

    بیان هم کاری نمی کنند …..اگر نه وعده های سر خرمن برای لارستان عزیز بسیاربوده و است

  2. لارستان مهد تمدن ها .ص گفت:

    بیان هم کاری نمی کنند …..اگر نه وعده های سر خرمن برای لارستان عزیز بسیاربوده و است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین