پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

از کارمندان نمونه نهادهای دولتی لارستان تجلیل شد

طی آئینی با حضور معاون استاندار فارس به مناسبت هفته دولت، کارمندان نمونه نهادهای دولتی در لارستان مورد تجلیل قرار گرفتند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

طی آئینی با حضور معاون استاندار فارس به مناسبت هفته دولت، کارمندان نمونه نهادهای دولتی در لارستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان در آئینی از کارمندان نمونه ادارات، نهادها و ارگان های مستقر در لارستان در سالن شهید امامی فرمانداری این شهرستان تجلیل شد.

در این مراسم، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با گرامیداشت یاد شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهدایی که نحوه  رفتار و نوع نگاهشان به مردم و مسائل اداری و نوع زندگیشان از نظر ساده زیستی کماکان در جامعه مطرح است.

وی با تأکید بر اینکه نحوه مدیریت زیرمجموعه یک اداره، چگونگی ارتباط با مردم و تعامل موجود در بدنه آن به خلاقیت و کارهای مدیران و کارکنان بازمی گردد، افزود: وقتی از کارآمدی یک مجموعه سخن به میان می آید بیشترین نقش را مدیر آن مجموعه در هماهنگی بین اعتبارات و امکانات و نوع تعامل بین زیرمجموعه دارد.

جلیل حسنی تصریح کرد: اگر کارمندان ارزش وقت اداری را بدانند و از پتانسیل فکری و جسمی خود در جهت انجام فعالیت هایی که به آنها محول شده، بهره ببرند به طور قطع بحثی که در مورد ساعت کاری مفید اداری در نظام ایران که کمتر از یک ساعت ذکر می شود، توسعه و رشد بخشید.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اگر انسان متخصص و توانمند بدون انگیزه کار کند، آن تخصص و توانمندی به تدریج از بین خواهد رفت، ادامه داد: در صورتی که بتوان در سیستم اداری بین توان و انگیزه کارکنان تعادل ایجاد کرد، نتیجه آن خلاقیت، کارآیی و موثر بودن در سیستم خواهد بود.

وی از مسؤولین ادارات خواست از لحاظ انگیزشی و رفتاری باعث ایجاد انگیزه در کارمندان شوند و با سعه صدر، لبخند و تواضع، کارمندان را با وجود مشکلات، به کار واداشت و انگیزش در آنها ایجاد کرد.

معاون استاندار فارس ایجاد نظام کارآمد اسلامی در عرصه بین المللی بسیار مهم دانست و تأکید کرد: اگر بتوان در عرصه اقتصادی، مدیریتی، سیاسی و فرهنگی در جهان الگو اسلامی را ارائه داد، دیگر نیازی به تبلیغ زبانی در عرصه بین المللی نخواهد بود.

وی بهترین راه صدور انقلاب اسلامی را الگوسازی در تمام عرصه ها برشمرد و افزود: بخشی از این الگوسازی در بدنه مدیریتی باید رخ دهد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پایان این نشست از کارمندان نمونه ادارات لارستان تجلیل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین