جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

از اولین واحد پرورش شترمرغ پرواری لارستان بیشتر بدانیم

همان گونه که در خبرها آمده بود همزمان با هقته دولت و طی مراسمی با حضور فرماندار ویژه لارستان و مسئولان جهاد کشاورزی لارستان اولین واحد پرورش شترمرغ پرواری لارستان…

همان گونه که در خبرها آمده بود همزمان با هقته دولت و طی مراسمی با حضور فرماندار ویژه لارستان و مسئولان جهاد کشاورزی لارستان اولین واحد پرورش شترمرغ پرواری لارستان افتتاح شد.

کارشناس مسئول اداره بهبود تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی لارستان با بیان جزئیاتی بیشتر از این واحد تولیدی بیان داشت: اولین واحد پرورش شترمرغ پرواری لارستان با ظرفیت۲۰۰ قطعه در روستای بارزجان بخش اوز  و در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار مترمربع و با هزینه شخصی بالغ بر ۶ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۵ میلیارد ریال سرمایه در گردش احداث گردیده است.

صدیقی ادامه داد: این واحد پرورش شترمرغ پرواری که اولین واحد در شهرستان می باشد، در سال ۹۴ پروانه تاسیس و در آبان ماه ۹۵ موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده است و زمینه اشتغال ۵ نفر را فراهم نموده است.

صدیقی با بیان اینکه مدت پروار شترمرغ ۸ ماه می باشد، گفت: جوجه های ۲و نیم تا ۳ ماهه جهت پروار انتخاب شده و بعد از ۸ ماه، وزن زنده آنها به ۱۰۰ کیلوگرم می رسد. وی افزود: این واحد، ظرفیت تولید گوشت سفید بالغ بر ۸ تن در هر دوره را داراست.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین