پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

تجهیز آزمایشگاه بیمارستان امام رضا(ع) لار به دستگاه پیشرفته تشخیص سرطان

آزمایشگاه بیمارستان امام رضا(ع) لار به دستگاه پیشرفته تشخیص سرطان تجهیز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان ، دستگاه پیشرفته…

آزمایشگاه بیمارستان امام رضا(ع) لار به دستگاه پیشرفته تشخیص سرطان تجهیز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان ، دستگاه پیشرفته آرشیتکت با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات دانشکده و با همکاری خیرین محترم خریداری و در آزمایشگاه بیمارستان امام رضا(ع) راه اندازی شد.

گفتنی است از ابتدای شهریورماه  با راه اندازی  این  دستگاه  پیشرفته ، انواع آزمایشات هورمونی ، سرطانی (تومور مارکرها) ، عفونی ،اندازه گیری انسولین و …. با پیشرفته ترین روش های آزمایشگاهی در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار قابل انجام بوده و بیمارستان آمادگی لازم جهت  ارائه خدمات به همشهریان عزیز لارستانی را دارد .

امید است با افزایش کمی و کیفی تجهیزات پزشکی در بیمارستانهای تابعه دانشکده و با توجه به ارتباط مستقیم کارکرد صحیح و قابل اعتماد تجهیزات پزشکی در حوزه فرآیندهای تشخیصی و فرآیندهای درمانی با سلامت بیمار ، بر میزان رضایتمندی مردم از مراکز درمانی افزوده گردد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین