پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

در کارها از نیروهای جوان، مؤمن، متعهد و متخصص استفاده شود

امام جمعه لارستان خطاب به مسؤولان لارستان برای استفاده از نیروهای جوان، مؤمن، متعهد و متخصص در واگذاری مسؤولیت و کارهای مهم، گفت: باید با سرمایه گذاری بر روی نسل…

امام جمعه لارستان خطاب به مسؤولان لارستان برای استفاده از نیروهای جوان، مؤمن، متعهد و متخصص در واگذاری مسؤولیت و کارهای مهم، گفت: باید با سرمایه گذاری بر روی نسل جدید، راه را برای ورود ایده های تازه باز کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تبریک عید بزرگ غدیرخم و برشمردن زوایای گوناگون این واقعه مهم تاریخی، اظهار داشت: اگر ابعاد غدیر به خوبی برای جهانیان تبیین بشود، مردم مشتاق دریافت حقیقت هستند و به همین دلیل باید با ترویج غدیر و انجام پژوهش های علمی با استفاده از ظرفیت های موجود جهانی مثل فضای مجازی حقایق را به گوش دنیا رساند.

امام جمعه لارستان با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان و مسؤولان پدافند هوایی خاتم الانبیاء با رهبر معظم انقلاب، افزود: اهمیت قرارگاه هوایی خط مقدم به عنوان مدافع از حیثیت و موجودیت کشور، تذکر به مسؤولان برای کاهش مشکلات مردم، بکارگیری نیروهای جوان، مؤمن، توانمند و متخصص و غیره از جمله بخش های مهم بیانات در این دیدار بود.

وی خطاب به مسؤولان لارستان برای استفاده از نیروهای جوان، مؤمن، متعهد و متخصص در واگذاری مسؤولیت و کارهای مهم، تصریح کرد: باید با سرمایه گذاری بر روی نسل جدید، راه را برای ورود ایده های تازه باز کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریورماه ۱۳۵۷ که به دست مأموران ستم شاهی به شهادت رسیدند، بیان کرد: علی رغم کشتار بی رحمانه مردم توسط رژیم شاهنشاهی، این رژیم محکوم به شکست و نابودی شد.

امام جمعه لارستان با ابراز همدردی و محکوم کردن قتل عام و نسل کشی مسلمانان در کشور میانمار در سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر، گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر در آنجایی که منافع شان ایجاب کند بر سر کمترین رخداد مثل بسته شدن یک روزنامه یا زندانی شدن یک عامل نفوذی خودشان جنجال به راه می اندازند و عَلم دفاع از آزادی بیان را بلند می کنند و داد مظلومیت سر می دهند.

وی با گلایه از سران کشورهای اسلامی به دلیل برخورد خنثی، بی اثر و منفعلانه با وقایع وحشتناک و بی رحمانه میانمار، تأکید کرد: طبق رفتار و منش پیامبر اکرم(ص)، امت اسلام همچون اعضای یک بدن هستند.

حجت الاسلام موسوی با ابراز تأثر از سوزاندن و آواره ساختن انسان های بی گناه و مظلوم به جرم مسلمان بودن، افزود: امت ها و سران کشورهای اسلامی با سکوت خود به اسلام خیانت می کنند و دشمنان آن را شاد و حمایت می کنند.

امام جمعه لارستان با توصیه به نمازگزاران برای عبرت گیری از اینگونه وقایع فجیع، تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا وقوع این حوادث تلخ را برخورد ارتش میانمار با شورشیان دانسته در حالی که ایستادگی حزب الله در برابر تکفیری های داعش را ترویج ترویست می داند.

وی عربستان سعودی را کارخانه پرورش تروریست دانست و افزود: باید با وحدت و نگاه به افق دور دست اسلامی به دنبال تحقق اهداف باشیم.

حجت الاسلام موسوی در پایان میلاد امام موسی کاظم(ع) و شهادت آیت الله مدنی دومین شهید محراب را گرامی داشت.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پایان نماز جمعه امروز شهر لار، نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی، انزجار خود را از کشتار مردم مظلوم مسلمان کشور «میانمار» اعلام کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین