چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

استاندار جدید فارس را بیشتر بشناسیم

 طی مراسمی با حضور وزیر کشور، استانداران قدیم و جدید فارس تکریم و معارفه شدند و اسماعیل تبادار مقام عالی دولت در استان فارس و سید محمدعلی افشانی استاندار سابق،…

 طی مراسمی با حضور وزیر کشور، استانداران قدیم و جدید فارس تکریم و معارفه شدند و اسماعیل تبادار مقام عالی دولت در استان فارس و سید محمدعلی افشانی استاندار سابق، به وزارت کشور رفته و معاون عمرانی وزیر کشور شد.

در این مراسم رحمانی فضلی وزیر کشور در سخنانی اظهار داشت: ما استانداری را می‌خواهیم که توسعه‌محور بوده و با برنامه‌های رئیس‌جمهور بیشترین قرابت را داشته باشد. وی افزود: استانداران باید تمام تلاش خود را در راستای اقتصاد مقاومتی برای مشارکت مردم در امور به کار ببندند چراکه با این وضع قیمت نفت و بودجه اندک نمی‌توان مدیریت دولتی را مبنا قرار داد.

اسماعیل تبادار در شهرستان گناوه استان بوشهر متولد شده و دارای مدرک کارشناسی عمران است، پیش از این در دولت دوم اصلاحات از خرداد ۱۳۸۱ تا آبان‌ماه ۱۳۸۴ به مدت ۳ سال و ۴ ماه استاندار بوشهر بوده است.

 

علاوه بر این، شهردار گچساران در دهه ۶۰، مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استانداری بوشهر در زمان استانداری ندیمی و انصاری لاری، معاون برنامه‌ریزی استانداری گیلان، معاون عمرانی استانداری فارس در زمان استانداری انصاری لاری و معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور (به مدت سه ماه در سال ۹۳) از دیگر سوابق اسماعیل تبادار به شمار می رود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “استاندار جدید فارس را بیشتر بشناسیم”

  1. کارمندلاری گفت:

    ایشان با لارستان اشنایی دارند چون در زمان استانداری انصاری لاری معاون ایشان بوده اند واز نطر فکری اصلاح طلب هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین