جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

محور دبیران-فسا؛میانبری به زرین دشت و لارستان

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در مراسم آغاز عملیات احداث محور دبیران به فسا از این محور به عنوان میانبر بین شهرستان‌های فسا، زرین‌دشت و لارستان نام برد. به گزارش …

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در مراسم آغاز عملیات احداث محور دبیران به فسا از این محور به عنوان میانبر بین شهرستان‌های فسا، زرین‌دشت و لارستان نام برد.

به گزارش  میلادلارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در ابتدای مراسم آغاز عملیات احداث محور دبیران به فسا در خصوص مشخصات این پروژه افزود: محور دبیران به فسا مسیر میانبر بین شهرستانهای فسا،زرین دشت و لارستان خواهد بود و از این جهت محور پراهمیتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به جمعیت ۱۴هزار نفری شهر دبیران گفت: مشخصات پروژه دبیران به فسا از محور روستایی با یک درجه افزایش به محور فرعی تبدیل شد و پلهای این مسیر با مشخصات محور اصلی ساخته خواهد شد که در آینده بتوانیم محور را ارتقاء داده و تبدیل به راه اصلی کنیم.

تکاور افزود: از هر دو سمت عملیات احداث آغاز خواهد شد که از سمت فسا ۷ کیلومتر و از سمت زرین دشت ۹ کیلومتر خواهد بود.

وی در پایان در خصوص اعتبار این پروژه گفت: با توجه به اعتبارات راه روستایی اعتبار این پروژه نسبتا در وضعیت مطلوبی قرار دارد و پیمانکار آن شرکت عمران  آپادانا فسا است که سابقه مطلوبی در خصوص احداث راه‌ها دارد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین