جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12
در بخش دیگری از درخواست های مردمی بخوانید:

از عدم وجود نیمکت در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) تا گودال شهرک بوستان و عدم پاسخگویی 118

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه…

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است این سامانه بدون هیچ محدودیتی پیامک های شما عزیزان را دریافت نموده و با انجام تصحیحات لازم ویرایشی توسط تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان آن را به سمع ونظر مسئولان می رساند. ضمن آن که  از کاربران گرامی درخواست می شود ارتباط بیشتر با این سامانه داشته باشند بخش دیگری از درخواست های مردمی را در ادامه با هم مرور می کنیم.

۱) لطفا درخصوص مشكل جمع شدن آب در اطراف فلكه شهرداري و جدولهاي اطراف كه باعث بوي نامطبوع و آزاردهنده ميشود رسيدگي نمايید( قابل توجه شهرداری لار)

۲)درمحوطه بيمارستان امام رضا(ع) نيمكت براي نشستن مراجع كنندگان و بيماران وجودندارد. از مسولين تقاضا داريم دراين باره اقدام عاجل انجام دهند.(قابل توجه مسئولان بیمارستان امام رضا(ع) لار)

۳) لطفا در خصوص رودخانه پشت هتل كوثر چرا ادامه ديوار سيل بند تا انتهاي جاده خور ادامه پيدا نكرده و لايروبي انجام نشده است. با تشكر از شهرداري(قابل توجه شهرداری لار)

۴) لطفايك قسمت از روزنامه را براي مسائل حقوقي وكيفري اختصاص دهيد(قابل توجه روابط عمومی میلادلارستان)

۵) باتوجه به بحران كم آبي و اينكه نميتوان بطور مداوم شستشو جهت پاكسازي منازل و ورودي ها جهت جلوگيري از پراکنده شدن گرد و خاك انجام داد، خواهشمنديم درجهت تك لبه گزاري وآسفالت خيابان فكري بكنيد(بدليل اينكه نصف خيابان به اصطلاح آسفالت شده بدون تك لبه وشيب بندي هيچ همسايه اي حاظر به همكاري نيست). میلادلارستان: درخواست کننده عزیز نام خیابان را ذکر نکرده است. (قابل توجه شهرداری لار)

۶) این موضوع برای چندمین بار ارائه میشود. لطفا در خصوص زباله های پشت فاز پنج بازار امام پیگیری نمایید(قابل توجه شهرداری لار)

۷) شهرداري و شوراي اسلامي خور به فكر بلوار جوان باشند .(قابل توجه شورای شهر و شهرداری خور)

۸) در شهرك بوستان ۲۴متري ياسمن گودال و حفره  بزرگي وجود دارد که تاکنون منجر به واژگونی چند ماشین در آن شده است. چندی پیش قول آسفالت داده شده بود، اما خبری نشد. لطفا پیگیری بفرمایید(قابل توجه شهرداری لار)

۹) لطفا به وضعيت پاسخگويي تلفن ۱۱۸ مخابرات لار رسيدگي كنيد.كافي است يكبار با۱۱۸ تماس بگيريدتامتوجه نحوه و زمان جواب دهي بشويد. (قابل توجه مدیریت مخابرات لارستان)

۱۰) در خصوص آسفالت خيابان۴۰متري۲ روبروي باشگاه انرژي از لحاظ آسفالت مساعدت فرماييد(قابل توجه شهرداری لار)

۱۱) چرا دور برگردانهاي بعد از بيمارستان امام رضا تا پليس راه رامسدود شده است؟(قابل توجه اداره راه وشهرسازی لار)

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “از عدم وجود نیمکت در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) تا گودال شهرک بوستان و عدم پاسخگویی 118”

  1. اسحاق گفت:

    سلام
    چرا هیچ کس به فکر بوی نامطبوعی که از اطراف کارگاه دباغی پوست منتشر میشود نیست.

  2. ناشناس گفت:

    چرا گزارشی از روستا ها در مورد بنیاد مسسکن نمیکنید و جلو این همه ظلم که بنیاد در حق مررم میکنه کاری نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین