شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

روستای کریشکی بیرم نامزد پایتختی کتاب ایران شد

روستای کریشکی بیرم نامزد پایتختی کتاب ایران شد. مدیرکل فرهنگ و ارشادفارس گفت: چندین شهر و روستای استان برای کسب عنوان پایتختی کتاب ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب…

روستای کریشکی بیرم نامزد پایتختی کتاب ایران شد. مدیرکل فرهنگ و ارشادفارس گفت: چندین شهر و روستای استان برای کسب عنوان پایتختی کتاب ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب برنامه ریزی مدونی انجام داده اند.  بهزاد مریدی بیان کرد :  شهر شیراز در دو دوره گذشته با پرونده ای ابتکاری و مدون به این جشنواره قدم گذاشت و در مراحل نهایی داوری تا آستانه کسب عنوان پایتختی نیز پیش رفت؛ شهر اِوز نیز سال گذشته توانست مورد تقدیر ویژه قرارگیرد و پس از بوشهر در جایگاه دوم بایستد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا وی افزود: امسال شهرهای زیادی از استان به ویژه شهر صدرا، داراب، اوز، ارسنجان، رستم، ممسنی، روستاهای فهلیان نور آباد، خواجه جمالی نی ریز، لایزنگان داراب، امام زاده بزم بوانات، ظفرآباد و خان زنیان شیراز، روستای کریشکی بیرم و آباده با حمایت نهادها، مردم و دستگاه های این شهرها در حوزه ترویج کتابخوانی گام های بلندی برداشته اند و امید می رود بتوانند حضور موفقی در جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران داشته باشند

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با تأکید بر حضور موفق روستاهای فارس در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب گفت: در دوره اول این جشنواره روستای لایزنگان از شهرستان داراب و سال گذشته روستای فهلیان شهرستان ممسنی و روستای خواجه جمالی شهرستان نی ریز جزء روستاهای برگزیده بودند، ضمن اینکه روستای امام زاده بزم شهرستان بوانات نیز در جمع فینالیست ها قرار گرفت؛ امسال نیز روستاهای متعددی در استان فارس با حمایت دهیاری ها، شواراهای اسلامی و مردمان کتابدوست این روستاها حضوری جدی در این جشنواره خواهند داشت.

مریدی در ادامه با تشریح جزییات فراخوان این جشنواره گفت: همه شهرها و روستاهای استان فارس می توانند با برنامه ریزی در این جشنواره شرکت کنند که فراخوان و فرم های لازم در پایگاه مربوطه موجود است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین