پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

عصبانیت مستکبران، ناشی از عملکرد درست سپاه بوده است

امام جمعه لارستان، گفت: سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی همواره در دل ملت جای داشته و دارد و عصبانیت مستکبران ناشی از آن است که عملکرد سپاه درست بوده…

امام جمعه لارستان، گفت: سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی همواره در دل ملت جای داشته و دارد و عصبانیت مستکبران ناشی از آن است که عملکرد سپاه درست بوده و در مسیر صحیح در سایه رهبر معظم انقلاب نقشه شیطانی دشمنان را ناکام گذاشته است.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به قانون تحریم های اخیر مجلس نمایندگان آمریکا با نام «کادسا» علیه کشورهای روسیه، کره شمالی و ایران، اظهار داشت: این قانون متمرکز بر توان دفاعی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی و ضربه زدن به نیروهای مسلح کشورمان است.

وی با واهی و مضحک خواندن قراردادن سپاه پاسداران در لیست تحریم ها و تروریستی، افزود: طبق آیات صریح قرآن مسلمانان موظف به تقویت بنیه دفاعی هستند و در این موضوع از کسی اجازه نخواهیم گرفت و هیچ تهدیدی هم اثرگذار نخواهد بود.

امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران خطاب به دشمنان، تصریح کرد: اگر این بازدارندگی وجود نداشت، مستکبرین تاکنون دیوانه دیگری همچون صدام را به تحریک به جنگ علیه ملت ما می کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه سپاه پاسداران را شجره طیبه انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی همواره در دل ملت جای داشته و دارد و عصبانیت مستکبران ناشی از آن است که عملکرد سپاه درست بوده و در مسیر صحیح در سایه رهبر معظم انقلاب نقشه شیطانی دشمنان را ناکام گذاشته است.

وی با بی تأثیرخواندن تهدیدات دشمنان، ادامه داد: ملت ایران از تهدید دشمنان هراسی به دل راه نخواهد داد.

موسوی یاد شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی را گرامیداشت و یادآور شد: یکی از جنایات منافقان به شهادت رساندن علما، نخبگان و دولتمردان با حمایت مستکبرین بود.

امام جمعه لارستان با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) و برشمردن تلاش های آن بزرگوار برای حفظ اسلام، افزود: تقویت مبانی فکری و اعتقادی اسلام ناب محمدی(ص)، نجات اخلاقی و معنوی جامعه از عقب ماندگی، برملا کردن مقاصد سیاسی، اخلاقی و اقتصادی امویان بود.

وی از دیدار اخیر مسؤولان لارستان در دیدار با استاندار جدید فارس در هفته گذشته خبر داد و اضافه کرد: در این دیدار مسائل، مشکلات و کمبودها مطرح، برای رسیدگی به پاره ای موضوعات دستور دادند و وعده دیدار با مردم لارستان در آینده نزدیک را دادند

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین