شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس:

تعاونی های مرزی لارستان و لامرد در راستای توسعه صادرات فارس گام بردارند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در سخنانی اظهار داشت: تعاونی های مرزنشینان فعال شهرستان های مُهر، لامرد و لارستان باید با برنامه ریزی منسجم و استفاده حداکثری از…

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در سخنانی اظهار داشت: تعاونی های مرزنشینان فعال شهرستان های مُهر، لامرد و لارستان باید با برنامه ریزی منسجم و استفاده حداکثری از مشوق های دولتی در جهت افزایش صادرات استان گام بردارند.

رحمانی، ثبت صادرات تعاونی های مرزنشین در سامانه گمرک فارس را نیز مهم توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به زیر ساخت های گمرک فارس و هماهنگی های انجام شده در تمام نقاط استان، امکان اظهار کالاهای صادراتی در این گمرک وجود دارد و لزومی بر اظهار و ثبت صادرات استان در دیگر نقاط کشور نیست.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، وی شمار تعاونی های مرزنشین فارس را ۱۷تعاونی اعلام و اظهار کرد: هدف از ایجاد این تعاونی ها، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت ساکنان این مناطق است. او گفت: تعاونی های مرزنشینان علاوه بر سرعت بخشیدن به صادرات غیرنفتی، موجب رشد و شکوفایی و توسعه اقتصادی مناطق مرزی نیز خواهند شد و افزون بر این برخی از آنها با راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای در زمینه توزیع و فروش کالا نیز فعالیت دارند. رحمانی افزود: از جمله کالاها و اقلامی که از سوی تعاونی های مرز نشین فارس صادر می شود میوه و تره بار، گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین