چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

آبرسانی و برق رسانی به نواحی صنعتی “حسن لری”و”پشته سنگر” به اتمام رسید

اجرای پروژه های عمرانی در ناحیه صنعتی حسن لری و پشته سنگر به اتمام رسید. به گزارش میلاد لارستان محمدرضا پیمان فر اظهار داشت: با هزینه ای بالغ بر ۱۳۰…

اجرای پروژه های عمرانی در ناحیه صنعتی حسن لری و پشته سنگر به اتمام رسید. به گزارش میلاد لارستان محمدرضا پیمان فر اظهار داشت: با هزینه ای بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان پروژه تکمیل شبکه ابرسانی در ناحیه صنعتی حسن لری و پشته سنگر انجام و عملا کلیه پروژه های این دو ناحیه تکمیل و به اتمام رسید .

وی از اتمام برق رسانی به ساختمان های نگهبانی حسن لری – پشته سنگر – اوز- و تصفیه خانه و سر درب ورودی پشته سنگر – اوز- با هزینه ایی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود:نزدیک به ۳۵ پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی لار- اوز – حسن لری و پشته سنگر – بیرم ظرف مدت ۵ سال تعریف شد و همه پروژه ها به اتمام رسیده است.

رییس شرکت شهرکهای صنعتی لارستان تصریح کرد: نزدیک به ۹۵ درصد از زیر ساخت های شهرک تکمیل شده است و کلیه واحد های تولیدی می توانند در شهرکهای صنعتی مستقر شوند. پیمان فر اضافه کرد: خبرهای خوش دیگر جهت مشوق های خرید زمین جهت سرمایه گذاران در راه هست که هزینه های انها را بسیار بسیار کم خواهد کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین