جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

امام خامنه ای:در خصوص قدرت دفاعی کشور،با دشمن هیچ چک و چانه‌ای نداریم

رهبر معظم انقلاب روز گذشته در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش طی سخنانی مهم ضمن اشاره و تاکید مجدد در قابل مذاکره نبودن توان دفاعی کشور، بیان داشتند در…

رهبر معظم انقلاب روز گذشته در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش طی سخنانی مهم ضمن اشاره و تاکید مجدد در قابل مذاکره نبودن توان دفاعی کشور، بیان داشتند در این خصوص با دشمن هیچ چک و چانه ای نداریم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری ایشان در ابتدای سخنان خویش با توجه به مساله امنیت در اقتصاد کشور بیان داشتند:وقتی همه‌چیز بر محور نفت می‌چرخد، اقتصاد ناامن خواهد بود ؛ اینکه می‌گوییم امنیت مهم است، چون هر پیشرفت دیگری متوقف بر امنیت است.


رهبر معظم انقلاب افزودند: امروز یکی از مسائل مهم کشور، اقتصاد و معیشت مردم است.  بنای اقتصادی کشور هم بایستی بر یک بنیاد امنی نهاده بشود. مشکل تاریخی ما وابستگی اقتصاد به نفت است؛ این موجب شده در همه‌ی دوران‌ها دغدغه‌ی امنیت اقتصادی داشته باشیم.قیمت نفت کم شد، زیاد شد، فلان مشتری نفت پول نفت را نداد، وقتی همه‌چیز بر محور نفت می‌چرخد، اقتصاد ناامن است؛ اقتصاد هم باید امن شود.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید مجدد بر حفظ توان موشکی و دفاعی و قابل مذاکره نبودن آنها اظهار داشتند:  توان دفاعی کشورقابل مذاکره نیست. امام خامنه ای افزودند: امروز میگویند چرا قدرت شما منطقه را فراگرفته است؟ ایرانِ عزیز یک روزی زیر پای مستشاران آمریکایی و صهیونیستی و انگلیسی، دچار توسری‌خوری بود، اما جمهوری اسلامی آمد ایران را عزیز و مقتدر کرد.

فرمانده کل قوابیان داشتند: امروز دعوای استکبار با ما این است که چرا قدرت شما منطقه را فراگرفته است؛ آنچه عنصر اقتدار ملی است، از نظر دشمنان ما یک عامل مزاحم است و با آن مبارزه می‌کنند.


امام خامنه ای افزودند: با توسعه‌ی اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و فراتر از منطقه مخالفت می‌کنند چون عمق راهبردی کشور است.
ایشان مجددا تاکید کردند: قبلاً اعلام کردیم و باز هم اعلام می‌کنیم که امکان دفاعی کشور قابل مذاکره و چک و چانه زدن نیست. اینکه بگویند چرا فلان ابزار دفاعی را دارید، چرا آن را تولید می‌کنید، چرا تحقیق می‌کنید؛ ما درباره‌ی آن چیزهایی که اقتدار ملی‌مان را تأمین می‌کند، با دشمن هیچ چک و چانه‌ای نداریم.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین