دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

واکنش اداره کل فرودگاه لارستان به لغو پروازهای شرکت آسمان

میلاد لارستان: در پی انتشار اخبار ابطال پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه لارستان در سایت و کانال خبری میلاد لارستان روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان در راستای تنویر…

میلاد لارستان: در پی انتشار اخبار ابطال پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه لارستان در سایت و کانال خبری میلاد لارستان روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان در راستای تنویر افکار عمومی اقدام به ارسال متنی کرده است که در ذیل می آید:

بسمه تعالی

مردم شریف لارستان،باسلام واحترام

همانگونه که مستحضرید و از طریق خبرهای منتشره مطلع شده اید پروازهای شرکت آسمان از فرودگاه بین المللی لارستان از سوی آن شرکت هواپیمایی  بدون هماهنگی  مجددا باطل اعلام گردیده است. لذا جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل به استحضار می رساند:

۱-  برقراری مجدد پروازهای هواپیمایی آسمان در مسیر تهران،لار،دبی و بلعکس پس از۱۸ماه وقفه در مورخ دهم اردیبهشت سالجاری به در خواست مسولان محترم و مردم شریف لارستان وتلاش وافر مدیر کل  محترم اینفرودگاه علیرغم  بدهی کلان آن شرکت  هواپیمایی به شرکت فرودگاهها وناوبری هوایی ایران  و وجود برخی نارضایتی ها، با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم شریف لارستان بزرگ انجام پذیرفت

۲-  این شرکت هواپیمایی علی رغم تعهد پرداخت بدهی های میلیاردی خود به فرودگاه لارستان ، در طول ۶ماه فعالیت مجدد نه تنها نسبت به تعهدات مالی هیچ اقدامی نکرده بلکه باعث بروز مشکلاتی برای مسافرانی که بلیط رفت وبرگشت  را بر اساس اعتمادوحمایت از  این شرکت هواپیمایی داخلی کشور عزیزمان تهیه کرده اند نیز شده است.

۳-  اقدام نابهنگام این شرکت در ابطال این پروازها در زمانی که تمام ایرلاین های داخلی برنامه ۶ ماهه دوم خود را اعلام و اجرایی نموده اند موجب گردیده که دست این فرودگاه در دعوت از ایرلاین های داخلی دیگر بسته بماند این درحالی است که در مهرماه امسال در  نشستی که با حضور مسئولان آسمان در دفتر  مهندس صولتی مدیر کل فرودگاه لارستان صورت پذیرفت  بر تداوم پروازهای فعلی و حتی برقراری پروازهای جدید تاکید شد.

۴-  در پایان ضمن تاکید بر این موضوع که نوسانات مسافر و لود پروازی در طول سال امری عادی و تجربه شده در تمام جهان می باشد انجام پروازها در محدوده زمانی خاص (پیک فصلی) بی توجهی به نیاز  مردم شریف منطقه تلقی می گردد و برقراری مجدد این پروازها منوط به انجام منظم پروازها در طول سال و عمل به تعهدات آن شرکت نسبت به مردم شریف و فرودگاه لارستان می باشد.در پایان یادآور میشود

این فرودگاه پیگیری  جبران خسارت مسافران محترمی که از ابطال این پروازها دچار خسران شده اند را وظیفه خود می داند.  گفتنی است درحال حاضر پروازهای فرودگاه لارستان به مقاصد قطر،کویت،دبی،شارجه وتهران توسط ایرلاینهای ایران ایر،فلای دبی وایرعربیاانجام میشود.

روابط عمومی فرودگاه بین المللی مرحوم آیت الله آیت اللهی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

14 Responses to “واکنش اداره کل فرودگاه لارستان به لغو پروازهای شرکت آسمان”

  1. حاجی گفت:

    واقعا اگر فرودگاه لار ظرف مدت شش ماه فعالیت شرکت آسمان آن هم با هفته دو پرواز درآمد میلیلردی داشته لابد با درآمد حاصل از شرکت های دیگر الا ماشاالله درآمد داشته . پس می توانستند چند بار این سالن را بسازند و خراب کننند و باز بسازند . بدهی های تجار و کسبه لار که نمی دهند پس چکار دارند می کنند خدا می داند .

  2. احمد گفت:

    به نظرم در جوابیه کمی عجول و بی تجربه عمل کرده این روابط عمومی فرودگاه . این مسائل در عقل نمی کنجد .اگر انصاری فرد بود بهتر عمل می کرد . باید به فکر حل مساله بود مردم به دردسر می افتند . خدا کند لااقل ایران ایر بلیط لار تهران را گران نکند و مانند العربیه که در این یک هفته صد و پنجاه هزار تومان بلیط شارجه را افزایش داد .

  3. سید علی گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشی خدمت مدیر کل محترم فرودگاه و همچنین تمامی پرسنل و مسولین شرکت آسمان . فکر کنم حل این مساله راه مسالمت آمیز و مذاکره هم داشته باشد . هم از مدیر کل ممنونیم بابت تلاش جهت فعالیت شرکت آسمان بعد هیجده ماه و هم از عزیزان شرکت آسمان که در این مدت شش ماه واقعا خوب عمل نموده و رویه خود را نسبت به دوران های قبلی در مردم داری و مسافر مداری عوض کردند . انشاالله حل شود ما با دعا با شما هستیم .

  4. آزانس گفت:

    سلام . درسته که من با ابطال پرواز آسمان هرگز خوشحال نیستم ولی باید به ناحق هم حرف نزد . پروازهای شرکت آسمان در مسیر دبی و تهران از روز شنبه بسته شده بود و فروش نمی شد آن هم برای پروازهای روز یکشنبه هفته بعد بعنی نه روز زودتر . پس زیاد هم نابهنگام و بی اطلاع نبوده . آززانس ها که همه خبر داشتند مگه میشه فرودگاه بی خبر باشه .

  5. شهروند گفت:

    سلام . اگه آسمان بدهکار است و بدهی اش را نمی ده بروید و بشینید در تهران و در سطح کلان این موضوع را حل کنید . مگر آسمان مسئول نداره . مدیر کل و مدیر عامل نداره . مردم . دانشجویان . اساتید . پزشکان و ادارات به این پروازها نیاز دارند . نمی توان شخصی برخورد کرد . همیشه دو اداره به هم می افتند مردم چوبش را می خورند . این چه واکنش است . مردم با این واکنش ها جواب نمی گیرند .

  6. بی نام گفت:

    از مسئولین شرکت آسمان شنیدم که این شرکت بدهی خود را تا پایان سال ۹۵ به تمامی موسسات دولتی و غیر دولتی داده است . شاید بدهی فرودگاه لارستان جایی فراموش شده و یا از قلم افتاده .

  7. انصاری گفت:

    شنیده ها حاکی از آن است که شرکت آسمان پروازهای خودرا از تمامی نقاط ایران به فرودگاه دبی قطع نموده است . فرودگاه لار هم مستثنا نیست . فکر نکنم این موضوع ربطی به بدهی اش به شرکت فرودگاه ها و ناوبری داشته باشد . کمبود ناوگان هم ندارد زیرا به تازگی هفت فروند بویینگ ۷۳۷ خریداری و وارد نموده است . احتمالا با دبی مشکلی دارد . آسمان لار را کنار نمی گذارد و در یک دوره مقطعی و کوتاه پرواز را باطل کرده . اگر بعد هیجده ماه برگشته بعد دو ماه هم دوباره می آید .

  8. رسول گفت:

    با سلام شما نمیخواد پیگیر حق مسافر باشید از طرف دفاتر فروش بلیط به راحتی براشون صادر میشه درحال حاضر که پروازها خلوته ،از یه هفته قبل هم که به دفاتر خبر دادن پس کسی ضرر نکرده همیشه ی خدا بهونه ی بدهی شرکت اسمان رو میارین، حتما براش نمی صرفیده که باطل کرده پروازاش رو ،

  9. مسافر گفت:

    لطفا به باز کردن کمربند مسافرین درپست ورودی فرودگاه و برخورد بد بازرسی خانم ها کمی واکنش نشان دهید .

  10. حسام گفت:

    فرودگاهی که با کمک و خودیلری مردم م همچنین حمایت مسافرین توسعه پیدا کرده جای تاخت و تاز ایرلانهای خارجی و عربی به این شدت نباید باشه . خوب بود کمی موقعیت شهرمان و فرودگاه لار را بهتر درک می کردند . و تمامی شرکت ها به یک نسبت غعال شوند . اول ایران ایر . بعد آسمان و سایر شرکت های داخلی خوب مانند ماهان که آمد و حمایت نشد .آلان پرسنل ایران ایر فقط شده اند خادم شرکت های عربی

  11. بازاری گفت:

    لا اقل از آسمان بخواهید مسیر را تغییر بده و بره دوحه یا بحرین و یک پرواز شیراز هم جناب صولتی بگذارید مردم استفاده کنند .

  12. ایرج. ز گفت:

    اگر یک مرد پیدا میشد و یک شرکت هواپیمایی در لار به ثبت می رساند چقدر خوب می شد . ما همیشه بازیچه دست این شرکت ها شده ایم . شیرازایر تاسیس گردید . شرکت سپهران تاسیس گردید . شرکت فارس ایر تاسیس گردید . واقعا این مسئولین نمی توانند با سرمایه های این منطقه کاری کنند .

  13. شمس گفت:

    اگر گراش موقعیت احداث فرودگاه را داشت یا ما نماینده گراشی داشتیم آلان بزرگترین فرودگاه کشور را بنا کرده بودیم .

  14. ناشناس گفت:

    خداروشکر ماست مالی کردن رو بلند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین