جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تیم های مدعی لارستان و تهران برابر بهبهان و کردستان پیروز شدند

هفته دوم رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان کشور در حالی برگزار شد که تیم های مدعی شهید چمران لارستان و تأسیسات دریایی تهران، توانستند به ترتیب برابر نماینده شهرهای بهبهان…

هفته دوم رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان کشور در حالی برگزار شد که تیم های مدعی شهید چمران لارستان و تأسیسات دریایی تهران، توانستند به ترتیب برابر نماینده شهرهای بهبهان و کردستان به برتری دست یابند

به گزارش میلاد لارستان؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور در هفته دوم روز جمعه ۱۲ آبان ماه با برگزاری ۳ دیدار برگزار شد.

در این هفته تیم تازه لیگ برتری «بهمن بهبهان» که در بازی نخست استراحت داشت میزبان تیم قدرتمند و مدافع قهرمانی، شهید چمران لارستان بود که این بازی با برتری ۲۶ بر ۱۳ تیم لارستانی به پایان برسد. تیم شهید چمران لارستان در هفته نخست موفق به شکست تیم هیئت هندبال کردستان شده بود.

در دیگر بازی این هفته، تیم تاسیسات دریایی تهران به مصاف هیات هندبال کردستان رفت که در پایان تیم تهرانی موفق شد میزبانش را با نتیجه ۳۰ بر ۱۹ شکست دهد.

در آخرین بازی این هفته نیز، تیم هیات هندبال اصفهان با نتیجه ۲۹ بر ۲۲ مغلوب دیگر تیم اصفهانی یعنی شاهین شهر شد. تیم نفت و گاز گچساران در این هفته قرعه استراحت داشت.

بنا به نتایج رقم خورده در هفته نخست این رقابت ها، تیم های شهید چمران لارستان و تأسیسات دریایی تهران با ۴ امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند، تیم های نفت و گاز گچساران و شاهین شهر اصفهان با ۲ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند و تیم های بهمن بهبهان، هیات هندبال اصفهان و هیات هندبال کردستان در جایگاه بعدی هستند.

در مسابقات هندبال برتر بانوان کشور ۷ تیم شرکت دارند و به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تیم های مدعی لارستان و تهران برابر بهبهان و کردستان پیروز شدند”

  1. a گفت:

    من فکر می کنم هندبال در استان فارس بخصوص لارستان و کازرون در صورت حمایت می تونه همیشه مقام بیاره. الان هم تیم مردان کازرون در لیگ برتر هندبال ایران صدرنشین هست. همه بازیکنانش هم بومی هستند. و حتی بازیکنان گچساران و سپاهان هم تعدادیشون کازرونی هستند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین