پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اطلاعیه مهم/اول آذرماه؛ زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی در اول آذرماه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی در اول آذرماه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا وسیما؛ اسفندیار چهاربند اظهارکرد: چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش،  سوم شهریورماه برگزار و نتایج آن چهارم مهرماه اعلام شد.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بعد از آن شرایط بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان وزارت آموزش‌وپرورش در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد و مصاحبه آن نیز از ۱۵ مهرماه تا پایان همان ماه به طول انجامید.

وي تصريح كرد: نتایج مصاحبه، معاینات پزشکی و گزینش سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص و در اختیار سازمان سنجش کشور قرار گرفته است.

چهاربند گفت: اول آذرماه نتیجه نهایی مصاحبه آزمون استخدامی اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org  نتیجه مصاحبه خود را ببینند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین