شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

حذف چند نقطه پرحادثه توسط خیرین جویم

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی جویم از پروژه خیرساز این بخش بازدید کردند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی جویم از پروژه خیرساز این بخش بازدید کردند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل به همراه عبدالله قهرمانی رئیس اداره راه و شهرسازی جویم از پروژه خیر ساز این بخش بازدید کردند. باقری فرد عنوان کرد: حذف چند نقطه حادثه‌ساز حدفاصل روستای بلغان به بیدشهر توسط برادران احرای از خیرین بزرگوار این منطقه در حال انجام است.

وی افزود: مشارکت خیرین در حوزه راه‌سازی نباید به احداث راه روستایی محدود شود چون آن‌ها می‌توانند در ساخت انواع راه اعم از راه محلی٬ فرعی٬ اصلی٬ بزرگراه و آزادراه٬ روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه‌خیز ورود و این نوع مشارکت را در منطقه نهادینه کنند.

باقری فرد ادامه داد: در دو نقطه از این محور عملیات حذف نقاط حادثه‌ساز در حال انجام است که بالغ بر ۱۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری باید انجام شود که تاکنون بیش از ۴ هزار مترمکعب خاک‌برداری صورت گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک عملیات حذف دو نقطه حادثه‌ساز در این محور به اتمام برسد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۶:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین