شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

حذف چند نقطه پرحادثه توسط خیرین بخش جویم لارستان

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از حذف چند نقطه پرحادثه با مشارکت خیرین بخش جویم خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از حذف چند نقطه پرحادثه با مشارکت خیرین بخش جویم خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد به همراه عبدالله قهرمانی رییس اداره راه وشهرسازی جویم از پروژه خیر ساز این بخش بازدید کردند.

مهندس باقری فرد عنوان داشت:  حذف چند نقطه حادثه ساز حد فاصل روستای بلغان به بیدشهر توسط برادران احرای از خیرین بزرگوار این منطقه در حال انجام است

وی افزود: مشارکت خیرین در حوزه راه‌سازی نباید به احداث راه روستایی محدود شود چون آنها می‌توانند در ساخت انواع راه اعم از راه‌  محلی٬ فرعی٬ اصلی٬ بزرگراه و آزادراه٬ روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه خیز ورود و این نوع مشارکت را در منطقه نهادینه کنند.

باقری فرد ادامه داد : در دو نقطه از این محور عملیات حدف نقاط حادثه ساز در حال انجام است که بالغ بر ۱۰ هزار متر مکعب خاکبرداری باید انجام شود که تا کنون بیش از ۴هزار مترمکعب خاکبرداری صورت گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک عملیات حذف دو نقطه حادثه ساز در این محور به اتمام برسد .

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین