شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17
در بخش دیگری از درخواست های مردمی بخوانید:

از عدم وجود روشنایی جهت ورزش بانوان تا ساخت درمانگاه در شهرک محمدرسوال ا…

سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه اندازی شده و بدون هیچ محدودیتی پیامک های شما عزیزان…

سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه اندازی شده و بدون هیچ محدودیتی پیامک های شما عزیزان را دریافت نموده و با انجام تصحیحات لازم ویرایشی توسط تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان آن را به سمع ونظر مسئولان می رساند. ضمن آن که  از کاربران گرامی درخواست می شود ارتباط بیشتر با این سامانه را حفظ نمایند بخش دیگری از درخواست های مردمی را در ادامه با هم مرور می کنیم

۱) چند روز پيش براي دوچرخه سواري به استاديوم شهر قديم رفتم.متاسفانه نزديك غروب كه هوا به تاريكي مي گرايد هيچ چراغي در اين محل روشن نمي باشد.آيا شايسته است براي فوتبال چراغ ساعت ها روشن باشد اما براي دقايق آخر مثلا نيم ساعت آخر كه بانوان نياز به روشنايي دارند تمهيداتي انديشيده نشود؟ آيا اين مساله يعني نبود چراغ و روشنايي خطراتي را براي بانوان در پي ندارد؟ موضوع دیگر آن نیز ايجاد ناامني است.لطفا فكر اساسي شود(قابل توجه اداره ورزش و جوانان لارستان)

۲) لطفا مطالب مهدويت را در نشریه میلادلارستان بيشتر منتشر نمایید(قابل توجه روابط عمومی میلادلارستان)

۳) ساخت درمانگاه شهرك محمدرسول‌ا… چرا متوقف شده است و آيا آسفالت فاز دو انجام ميشود؟(قابل توجه دانشکده علوم پزشکی لارستان و شهرداری لار)

۴) لطفا نسبت به هدر رفتن آب يخ سازي ها پيگيري نماييد. شايد براي مصارف ديگر مثل آتش نشاني قابل استفاده باشد.(قابل توجه متولیان مربوطه)

۵) لطفا نسبت به هموار شدن خيابان و پيچ تند مربوط به باغ ملي به طرف ترمينال مهتاب پيگيري شود(پیشنهاد ارائه شده در صورت صلاحدید مسئولان قابلیت پیگیری دارد)

کجاي مملكت ما در بزرگراه سرعت۴۰كيلومتر حد مجاز است که در لار اینچنین در تابلوها اعلام شده؟مسئولين قانون  را فراموش كرده اند؟ (قابل توجه راهنمایی و رانندگی*)

*لازم به ذکر است لزوم حل این موضوع اخیرا در دیدار با دبیر شورای ترافیک فارس،‌از سوی فرماندار ویژه لارستان مطرح شد

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از عدم وجود روشنایی جهت ورزش بانوان تا ساخت درمانگاه در شهرک محمدرسوال ا…”

  1. احمد گفت:

    سلام ببخشید بازم هم حادثه در مسیر لار بندرعباس آیا باید چند نفر کشته و بی سرپرست شوند تا مشکل حل شود بازم مشاهده کردیم تصادف کنار پمپ بنزین لطیفی و ساخت میدان نیمه تمام و تاریکی مسیر ترانزیتی لطفا پیگیری کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین