پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

خرید و واگذاری 6 واحد مسکونی برای نیازمندان در لارستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از خرید و واگذاری ۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این نهاد  از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک خیرین خبر داد….

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از خرید و واگذاری ۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این نهاد  از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک خیرین خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، هوشنگ دلاور  در حاشیه واگذاری یک باب منزل مسکونی خریداری شده جهت خانواده ای یتیم که با حضور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان ، شهردار و تنی چند از اعضای شورای شهر لار برگزار شد اظهار داشت : حل مسکن مددجویان کمیته امداد موجب توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت این نهاد می‌شود، لذا كميته امداد امام خميني مسئله تأمين مسكن مددجويان و ولينعمتان خود را از نظر دور نداشته و در كنار ساير خدمات خود در راستاي تأمين حداقل مايحتاج و نيازهاي ضروري نيازمندان مورد حمايت در امر تأمين مسكن آنها نیز فعاليت و خدمات قابل توجهي داشته است.

دلاور افزود : با رایزنی های صورت گرفته ، در سال جاری،  تعداد ۶ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و مبلغ ۲میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از محل کمک خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام  خریداری و یا احداث گردیده و در اختیار مددجویان فاقد مسکن قرار گرفته است .

مدیر کمیته امداد لارستان اضافه کرد: آخرین مسکن واگذار شده  که به ان اشار ه شد یک آپارتمان دو خوابه در شهر لار میباشد که با اعتبار۲۰۰ملیون ریالی دولتی ، ۶۵۰ ملیون ریالی خیرین و خویشاوندان مددجو و وام ۵۰ ملیون ریالی کمیته امداد خریداری و تحویل داده شد.

دلاور اشاره نمود که خیرین و نیک اندیشان در صورت تمایل به مشارکت در امر خرید و ساخت و تعمیر مسکن محرومین میتوانند با اختصاص هر مبلغی در این کار خداپسندانه شرکت نمایند.  

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین