شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

شرایط پرداخت وام 4 درصدی در اداره صنعت لارستان

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان شرایط پرداخت وام با کارمزد ۴ درصد توسط این اداره را تشریح کرد. علی محمد ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار…

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان شرایط پرداخت وام با کارمزد ۴ درصد توسط این اداره را تشریح کرد.

علی محمد ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه میزان کل هزینه تسهیلات اختصاصی با کارمزد ۴ درصد به شهرستان لارستان ۵۴۴ میلیون تومان است، اظهار داشت: مدت زمان بازپرداخت این وام ها بین ۳ تا ۵ سال است.

وی با اشاره به اینکه این وام بیشتر به افراد با مشاغل خانگی تعلق خواهد گرفت، افزود: این مشاغل خانگی باید دارای مجوز باشند.

این مسوول بیان کرد: این وام به حدود ۲۶ رسته کاری با توجه به اعلام سازمان فنی و حرفه ای تعلق می گیرد و در حال حاضر بیشتر اولویت با افرادی است که مجوز فرش دستباف را گرفته اند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان درباره نحوه ثبت نام برای دریافت این وام، گفت: در ابتدا باید مدرک فنی و حرفه ای خود را وارد سامانه کنند و کد رهگیری ثبت نام خود برای مشاغل خانگی از سیستم دریافت نمایند و سپس به اداره صنعت و معدن مراجعه کرده و پس از بررسی می توانند مجوز  ایجاد مشاغل خانگی را کسب نمایند.

وی خاطر نشان کرد: البته این مجوزها علاوه بر اداره صنعت و معدن باید به تایید اداره کار نیز برسد.

ابراهیم زاده درخصوص اینکه اولویت پرداخت وام با چه افرادی خواهد بود، افزود:  پس از دریافت درخواست های وام بر اساس نوبت و شرایط و میزان بودجه ای که به شهرستان اختصاص می یابد بین افراد بودجه را تقسیم خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: سقفی که برای ایجاد مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است ۵ میلیون تومان است و ولویت با افرادی است که زودتر در این زمینه پرونده تشکیل دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین