چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

درخواستهای مهم فرماندار از معاون عمرانی استاندار فارس چه بود؟

معاون عمرانی استانداری فارس با فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، عنایت الله رحیمی معاون عمرانی استانداری…

معاون عمرانی استانداری فارس با فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، عنایت الله رحیمی معاون عمرانی استانداری فارس  با  جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست در خصوص تسریع در اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی، تشکیل ستاد بازآفرینی بافت فرسوده شهر لار و برنامه ریزی جهت استفاده از تسهیلات ارائه شده از این محل، پیگیری تامین اعتبار جهت پرداخت مطالبات پیمانکاران راه و همچنین تسریع در تامین اعتبار بیشتر برای اجرای باند دوم جهرم-لارستان-بندرعباس و لارستان –بستک و بازدید از نقاط حساس و حادثه خیز ناشی از سیل و برنامه ریزی جهت رفع آنها بحث و تبادل نظر گردید.

گفتنی است در این دیدار همچنین میرزایی مدیر حمل و نقل و دبیر شورای ترافیک استان فارس، اسدپور کارشناس معین عمرانی شهرستان،  علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، محبی رییس شورای اسلامی شهر لار و شهرداران لار و لطیفی نیز حضور داشتند و مواردی را مطرح کردند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درخواستهای مهم فرماندار از معاون عمرانی استاندار فارس چه بود؟”

  1. دلسوز گفت:

    هیچی چه درخواستی داشته باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین