چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ارسال 3 محموله از کمک های مردمی لارستان به مناطق زلزله زده غرب کشور

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: تاکنون ۳ محموله کمکهای مردمی لارستان به ارزش  ۱۴۰۰ میلیون ریال  به مناطق زلزله زده ارسال شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: تاکنون ۳ محموله کمکهای مردمی لارستان به ارزش  ۱۴۰۰ میلیون ریال  به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه ستاد جذب و هدایت کمک های مردمی شهرستان، ضمن تسلیت  جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در زلزله غرب کشور در سخنانی اظهار داشت: همه بایستی تلاش کنیم و زمینه ای را فراهم نماییم که بتوانیم بر اساس آن حس نوع دوستی و بر اساس آن اعتقادی که داریم  به این موضوع مهم، اهمیت دهیم و با یک ساماندهی خوب و با یک نظم خاص، تمام توان خود را بر روی این کار متمرکز نماییم و امکانات و تجهیزات و کمک های مردمی را در سریع ترین زمان ممکن  بدست آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر لارستان و دیگر نهادها با استقرار چندین پایگاه ثابت در سطح شهر لار و صندوق های سیار در برخی مساجد اقدام به جمع آوری کمک های مردمی به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه نموده است و تا کنون ۳ محموله به ارزش تقریبی ۱۴۰۰ میلیون ریال شامل پتو ، آب معدنی ، کنسرو ، مواد غذایی و غیره ارسال شده است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه در این مدت، مردم نوع دوست و سخاوتمند  این منطقه  بالغ بر ۲۵۱ میلیون ریال نیز به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر واریز نموده اند، افزود: اکیپ های جمعیت هلال احمر شهرستان و بخش های تابعه همچنان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی همشهریان عزیز (شامل چادر،آب معدنی، انواع کنسرو و به ویژه خرما و پتو) می باشند.

حسنی با قدردانی از حضور پرشور مردم لارستان بزرگ در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه، گفت: مردم عزیز، کمک های نقدی و غیرنقدی را به هلال احمر تحویل دهند و دستگاه های دولتی نیز با این نهاد به عنوان مرکز اصلی جمع آوری کمک ها همکاری کنند.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین مردم عزیز می توانند با مراجعه به بانکها وجوه نقدی خود را  به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر واریز نمایند، که این خود سرعت و سهولت در فرآیند کمک رسانی را در پی خواهد داشت.

پیش از این نیز علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری  ویژه لارستان و تعدادی از اعضا ستاد نیز راهکارها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین