پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دلایل شکست هندبال لارستان از تهران از زبان سرمربی

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان با بیان این که از دوستان خارج از گود تعجب می کنم که می گویند کیفیت لیگ برتر هندبال کاهش یافته گفت: لارستان نیاز…

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان با بیان این که از دوستان خارج از گود تعجب می کنم که می گویند کیفیت لیگ برتر هندبال کاهش یافته گفت: لارستان نیاز به تلنگر داشت و شکست برابر تاسیسات به ما درس داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ نشمین شافعیان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش بانوان درباره پیروزی تیمش برابر هیئت شاهین شهر در هفته پنجم لیگ برتر هندبال اظهار کرد: شروع خوبی برابر شاهین شهر داشتیم و در مقاطعی از بازی ، مسابقه پایاپای پیش رفت. در فاصله ۱۰ دقیقه به پایان با ۷ گل اختلاف پیش بودیم اما شاهین شهر توانست اختلاف را کم کند.

وی افزود: خوشحالم که توانستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. چند بازیکن ما مصدوم بودند و نمی توانستیم از آن ها استفاده کنیم و با توجه به شکست هفته قبل برابر تاسیسات دریایی نیاز مبرمی به پیروزی داشتیم گرچه تیم شاهین شهر خیلی با انگیزه و سرسخت بود.

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان گفت: از نظر روانی زمان برد که بتوانیم شکست برابر تاسیسات را فراموش کنیم اما این برد به ما برای این بازگشت کمک کرد. سمیره علی رمائی و آرزو کیان آرا را در اختیار نداشتیم با این وجود خوشحالیم که با برد به استقبال بازی سنگین با گچساران می رویم.

شافعیان در مورد اثرات شکست برابر تاسیسات دریایی در هفته چهارم عنوان کرد: ما در هر صورت اگر در لارستان هم تاسیسات را می بردیم باید در تهران هم برای برد تلاش می کردیم. تیم ما نیاز به تلنگر داشت و امیدوارم از شکست در لارستان ، درس گرفته باشیم. بازیکنان ما در آن بازی ، تاسیسات را دست کم گرفته بودند گرچه خستگی حضور در مسابقات باشگاه های آسیا هم بی تاثیر نبود.

وی تاکید کرد: در بازی با تاسیسات ۳ غایب داشتیم و من مجبور شدم یک نفر از مصدومانم را در دقایقی از بازی به میدان بفرستم . شکست برابر تاسیسات از ارزش های ما کم نمی کند و ما بهترین مهره های ایران را داریم ، یکدل و جنگنده هستیم و در بازی برگشت جبران مافات خواهیم کرد.

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان با انتقاد از کسانی که کیفیت لیگ برتر هندبال را کاهش یافته می دانند گفت: من از دوستانی که خارج از گود هستند و می گویند سطح لیگ کاهش یافته تعجب می کنم. امسال لیگ متفاوت تر از همیشه است و حتی تیم های انتهای جدول هم باکیفیت هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین