شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کشف 725 کیلوگرم تریاک در لارستان

– فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۲۵ کیلوگرم ترياك و دستگيري يك قاچاقچی در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ سردار “احمد علي گودرزي” در گفت و گو با…

– فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۲۵ کیلوگرم ترياك و دستگيري يك قاچاقچی در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ سردار “احمد علي گودرزي” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشريح این خبر گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باند های بزرگ مواد مخدر و در پي اطلاع رسیده مبني بر اينكه شخصي قصد انتقال يك محموله مواد مخدر از بندرعباس به لارستان را دارد؛ موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتي در محور مواصلاتي خودرو نيسان حامل مواد مخدر را شناسايي و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز در يك عمليات ضربتي خودرو را متوقف كردند.

سردار گودرزي تصريح كرد: در بازرسي از خودرو ۷۲۵ كيلوگرم ترياك كشف و در همين راستا يك قاچاقچي دستگير و يك دستگاه خودرو نيسان نيز توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان خاطر نشان كرد: شناسايي و دستگيري قاچاقچيان بزرگ مواد مخدر در دستور كار پليس فارس قرار دارد و پليس با تمام توان ،مسير را براي سوداگران مرگ ناامن مي كند.

به گزارش میلاد لارستان در روزهای گذشته نیز طی عملیاتی ویژه توسط ماموران انتظامی لارستان بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین