شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان رقم خورد

پیروزی تیم شهید چمران لارستان برابر نفت و گاز گچساران/صعود لاری ها به رده دوم جدول

در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان با غلبه بر تیم نفت و گاز گچساران توانست به جایگاه دوم جدول رده بندی صعود کند. به…

در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان با غلبه بر تیم نفت و گاز گچساران توانست به جایگاه دوم جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش میلاد لارستان؛ هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان کشور با برگزاری ۳ بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در مهمترین بازی این هفته شهید چمران لارستان و نفت و گاز گچساران تیم های دوم و سوم جدول رده بندی در سالن تختی شهر لار به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم لارستانی توانست با نتیجه ۲۲ بر ۱۶ حریف گچسارانی خود را با شکست بدرقه کند.

تیم شهید چمران لارستان که قهرمانی فصل گذشته را در کارنامه دارد با شکست در مقابل تاسیسات دریایی چند پله در پله سقوط داشت و این تیم توانست با کسب پیروزی در بازی های اخیر بار دیگر خود را به صدر جدول نزدیک کند.

این تیم که به عنوان تنها نماینده فارس در این رقابت ها شرکت دارد، تا پایان هفته ششم با کسب ۴ برد و یک شکست و در مجموع ۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

در دیگر بازی این هفته، تیم هیأت هندبال اصفهان که تا اینجای رقابت ها تمامی بازی های خود را مقابل حریفان وگذار کرده است، توانست نخستین پیروزی خود را مقابل بهمن بهبهان با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ به ثبت برساند.

به این ترتیب تیم بهمن بهبهان تنها تیم بدون برد لیگ برتر هندبال بانوان کشور است.

در بازی هفته ششم دیگر شهرداری شاهین‌شهر که به مصاف تیم صدرنشین تأسیسات دریایی تهران رفته بود با نتیجه ۲۶ بر ۲۱ بازی خود را واگذار کرد.

تیم هیأت هندبال کردستان در این هفته استراحت داشت.

در پایان هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان تیم‌ تأسیسات دریایی تهران با ۱۰، شهید چمران لارستان و نفت و گاز گچساران  با ۸ امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

در نیمه پایین جدول نیز، تیم‌های شهرداری شاهین‌شهر، هیأت هندبال اصفهان، هییت هندبال کردستان و بهمن بهبهان در رده‌های چهارم تا هفتم جدول جای گرفته‌اند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین