یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

وحدت لارستان، وحدتی مثال زدنی است

عالم دینی اهل تسنن لارستان گفت: وحدت لارستان وحدتی مثال زدنی است که با تلاش بزرگانی همچون آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره)، آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره)، شیخ محمد فقیهی…

عالم دینی اهل تسنن لارستان گفت: وحدت لارستان وحدتی مثال زدنی است که با تلاش بزرگانی همچون آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره)، آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره)، شیخ محمد فقیهی و شیخ عبدالرزاق ابونجمی رقم خورده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ شیخ سیدحسن صدیقی در مراسم جشن هفته وحدت که با حضور علما و اقشار مختلف مردم در روز میلاد حضرت محمد(ص) که به میزبانی بیت آیت الله آیت اللهی(ره) در حسینیه اعظم لار برگزار شد در سخنانی پیامبراکرم(ص) را گوهری بی نظیر معرفی کرد و اظهار داشت: اگر امت اسلامی پیامبر بزرگ اسلام را الگوی خود قرار ندهد دچار تفرقه خواهد شد.

وی با ابراز تأسف از بروز اختلاف و درگیری در کشورها اسلامی افزود: مسلمانان باید براساس قرآن عمل کنند و امروز باید رسول خدا(ص) را الگوی وحدت بخش قرار داد.

عالم دینی اهل تسنن لارستان علت برادرکشی در برخی کشورهای ممسلمان را دوری از سیره پیامبر(ص) دانست و تصریح کرد: امروز در سایه نظام اسلامی ایران و با درایت بی نظیر رهبری آن که پیوسته بر وحدت و یکپارچگی تأکید دارند.

صدیقی با هشدار با افراد، گروه ها یا مسوولانی که به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند، گفت: وحدت لارستان وحدتی مثال زدنی است که با تلاش بزرگانی همچون آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره)، آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره)، شیخ محمد فقیهی و شیخ عبدالرزاق ابونجمی رقم خورده است.

وی با بیان اینکه علما تسنن و تشیع همچنان بر وحدت و ادامه راه بزرگان تأکید دارند، ادامه داد: علما در حوزه های علمیه و علوم مدارس دینی این پیام را به مرکز و استان وحدت را مخابره می کنند و با برهم زنندگان وحدت برخورد می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین